بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
افزایش ۱۱۶ درصدی سود عملیاتی
شرکت ذوب روی اصفهان با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
کد خبر : ۲۴۱۶۲۱

خواندن ۲ دقیقه

ذوب روی اصفهان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، شرکت ذوب روی اصفهان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۹، افزایش ۲۲۱ درصدی در سود هر سهم و سود خالص و افزایش ۱۱۶ درصدی در سود عملیاتی داشته است.

شرکت ذوب روی اصفهان با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت ذوب روی اصفهان در دوره یاد شده، مبلغ ۴ هزار و ۱۶۲ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۶ هزار و ۹۳۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۲۱ درصدی برخوردار است.

همچنین، این شرکت سود ناخالص دوره یاد شده را با افزایش ۱۴۳ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، ۲ هزار و ۷۷۲ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال و سود عملیاتی را ۲ هزار و ۶۵۳ میلیارد و ۲۵۹ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "فروی" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۲ هزار و ۱۵۹ ریال و سود خالص را یک هزار و ۲۹۵ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال قید کرده است.


  • بیشتر بخوانید:

سرمایه زیرمجموعه "کاما" افزایش یافت

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
به دنبال حضور ذوب روی اصفهان در مناقصه؛

"فروی" از بورس کالا خاک روی خرید

شرکت ذوب روی اصفهان اعلام کرد؛

خرید ۲۵۰۰ تن خاک روی در "فروی"

رشد ۲۲۱ درصدی سودآوری
احتمال عدم تکرار سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها در سال جاری؛

رشد ۲۲۱ درصدی سودآوری "فروی"

ارسال نظر