بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
فولاد مبارکه پیشتاز طرح تحول دیجیتال در کشور است
مدیرعامل شرکت ایرانسل با بیان این که فولاد مبارکه در اجرای طرح تحول دیجیتال در کشور پیشتاز است، گفت: فولاد مبارکه همواره در مدیریت دانش فعال است و زمینه‌های خوبی برای همکاری با ایرانسل دارد که در این راستا نیز هم‌افزایی خوبی محقق خواهد شد.
کد خبر : ۲۴۱۶۲۷

خواندن ۲ دقیقه

فولاد مبارکه اصفهان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل در آیین امضای تفاهم‌نامه فولاد مبارکه و ایرانسل با بیان این که فولاد مبارکه سهم جدی در توسعه اقتصادی کشور دارد، اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه نقش بسیار بزرگی در تأمین نیاز‌های کشور و صادرات دارد.

وی با اشاره به تولید محصولات باکیفیت در فولاد مبارکه افزود: شرکت فولاد مبارکه در رده‌ها و استاندارد‌های بین‌المللی در حال تولید است.

مدیرعامل ایرانسل ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیران و کارکنان شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: پرسنل فولاد مبارکه توانسته‌اند فولاد مبارکه را به عنوان یک مجموعه موفق در سطح کشور سربلند کنند.

وی بیان کرد: فولاد مبارکه با رهبری در جاده‌سازی زیرساخت‌های صنعت در طرح تحول دیجیتال به درستی نیاز جدی توسعه آینده صنعت را شناسایی و برنامه‌ریزی کرده است.

عباسی آرند با بیان این که شرکت ایرانسل به عنوان یک همکار در کنار شرکت فولاد مبارکه است، تأکید کرد: ایرانسل وارد پانزدهمین سال شکل‌گیری شده و شرکت جوانی محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: باید بتوانیم با کمک فناوری درصدد ارتقای بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها در صنایع باشیم تا صنعت بتواند خدمات بهتری در اختیار مشتریان خود قرار دهد؛ طرح تحول دیجیتال فولاد مبارکه قطعاً با کمک فناوری نسل ۵ می‌تواند سرعت بگیرد.

مدیرعامل شرکت ایرانسل با اشاره به مشارکت با شرکت فولاد مبارکه عنوان داشت: با امضای تفاهم‌نامه با فولاد مبارکه درصدد همکاری بیشتر با این شرکت هستیم چراکه فولاد مبارکه در اجرای طرح تحول دیجیتال در کشور پیشتاز است.

وی خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه همواره در مدیریت دانش فعال است و زمینه‌های خوبی برای همکاری با ایرانسل دارد که در این راستا نیز هم‌افزایی خوبی محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ایرانسل ادامه داد: فناوری نسل ۵ یک فناوری تحول‌ساز و جهشی بزرگ در صنعت تلفن همراه است، چراکه در این نسل عمدتاً در حال ایجاد زیرساخت تحول صنعتی هستیم.

وی افزود: در نسل ۵ تلفن همراه، سرعت بیشتر، تأخیر کمتر و حجم تبادل اطلاعات فراهم بوده و زمینه‌ساز زیرساخت تحول دیجیتال در حوزه صنعت است که یکی از اهداف طراحان شبکه نسل پنجم از ابتدا استفاده از این فناوری در کاربرد‌های صنعتی اتصال‌های انبوه بوده است.

عباسی آرند اضافه کرد: نسل ۵ زمینه‌ساز زیرساخت تحول دیجیتالی است که برای حوزه‌های صنعتی تعریف شده است و ما امیدواریم که این هدف‌گذاری در فولاد مبارکه سنگ بنای خوبی برای سایر حوزه‌های صنعتی مثل خودرو، انرژی و کشاورزی باشد.

مدیرعامل شرکت ایرانسل خاطرنشان کرد: پروانه شکل‌گیری و تأسیس ایرانسل در سال ۱۳۸۴ از طرف وزارت ارتباطات صادر شد و تا یک سال بعد وارد فرآیند اجرا و ارائه خدمات گردید.

وی با بیان این که ایرانسل به عنوان دومین اپراتور بزرگ تلفن همراه در کشور، بزرگترین اپراتور دیتا و حوزه دیجیتال است، اذعان داشت: این شرکت با بیش از ۵۵ میلیون مشترک، نیمی از ترافیک تلفن همراه کشور را پوشش می‌دهد.

عباسی آرند با بیان این که ایرانسل در سال ۹۹ نخستین اپراتوری بود که اولین سایت‌های نسل ۵ را وارد کشور کرد، تصریح کرد: بیش از ۲ سال است که در حال کار کردن روی زیرساخت‌های خارجی هستیم.

وی با اشاره به اینکه ایرانسل آماده‌سازی زیرساخت شبکه در کل کشور برای تجهیز به نسل ۵ را فراهم کرده است، گفت: زیرساخت‌های کامل دسترسی به نسل ۵ در ایرانسل آماده است و در هر جای کشور می‌توانیم خدمات خود را ارائه دهیم.


  • بیشتر بخوانید:

فروش ۷ هزار تنی "مبارکه" در این هفته

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش سرمایه ۴۰ درصدی
با اعلام شرکت فولاد مبارکه اصفهان؛

افزایش سرمایه ۴۰ درصدی "فولاد" تصویب شد

افزایش فروش ۳۹ درصدی محصولات
عملکرد میزان فروش ماهانه فولاد مبارکه در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰؛

افزایش فروش ۳۹ درصدی محصولات "فولاد"

ارسال نظر