بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
سود عملیاتی
گروه صنعتی بوتان با سرمایه ۷۰۱ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
کد خبر : ۲۴۱۷۸۱

خواندن ۲دقیقه 

گروه صنعتی بوتان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، گروه صنعتی بوتان در دوره ۱۲ماهه منتهی به ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۹، افزایش ۳۵۸ درصدی در سود هر سهم و سود خالص و افزایش ۲۵۰ درصدی در سود عملیاتی داشته است.

گروه صنعتی بوتان در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۵۴۶ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳ هزار و ۶۳۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۳۵۸ درصدی برخوردار است.

همچنین این شرکت سود ناخالص دوره یاد شده را با افزایش ۱۴۹ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، ۵ هزار و ۹۵۶ میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال و سود عملیاتی را ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد و ۸۵۹ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "لیوتان" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۷۹۷ ریال و سود خالص را ۱۵۹ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین گروه صنعتی بوتان در گزارش تلفیقی خود در دوره یک ساله منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ سود هر سهم را با افزایش ۱۷۸ درصدی نسبت به سال گذشته مبلغ ۴ هزار و ۵۰۹ ریال و سود خالص را ۳ هزار و ۱۵۶ میلیارد و ۵۵ میلیون ریال اعلام کرده است.


  • بیشتر بخوانید:

پشت "بوتان" در فروردین گرم نبود

 

 

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پشت
رشد اندک نرخ فروش محصولات شرکت؛

پشت "بوتان" در فروردین گرم نبود

شکسته شدن رکورد فروش ماهیانه
فروش سال قبل به ۲۸ هزار و ۵۸۶ میلیارد ریال رسید؛

شکسته شدن رکورد فروش ماهیانه "لبوتان"

شعله فروش پکیج‌های
فروش ۱۱ ماهه شرکت به ۲۵ هزار میلیارد ریال رسید؛

شعله فروش پکیج‌های "لبوتان" ۷درصد کم شد

ارسال نظر