بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
عملکرد ماهانه قند نیشابور در اردیبهشت‌ماه؛

ادامه پیدا کردن روند نزولی درآمد‌های "قنیشا"

ادامه پیدا کردن روند نزولی درآمد‌های
بیشترین میزان درآمدی که قند نیشابور در دومین ماه از سال جاری ارائه کرده در اختیار «تفاله خشک» با ۲۹.۵۴۷ میلیون ریال بود
کد خبر : ۲۴۲۰۷۸

قند نیشابور+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت قند نیشابور در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی شناسایی‌شده طی این دوره یک‌ماهه را برابر با ۴۳.۳۰۳ میلیون ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه نیز مجموع درآمد‌های این شرکت بالغ‌بر ۲.۲۴۴ میلیارد ریال اعلام‌شده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت ۲۷۰ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

عملکرد ماهانه قنیشه+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده قند نیشابور در اردیبهشت

روند درآمدهای قنیشه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که قنیشا در اردیبهشت‌ماه سال جاری به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته ۲۷ درصد کاهش درآمد را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۹۴ درصد افزایش را به همراه داشته، از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌‎ماه میزان درآمدی که اعلام کرده نسبت به سال گذشته ۱۳۳ درصد افزایش درآمد را به ثبت رسانده است.

بیشترین میزان درآمدی که قند نیشابور در دومین ماه از سال جاری ارائه کرده در اختیار «تفاله خشک» با ۲۹.۵۴۷ میلیون ریال بوده که نرخ فروش آن برابر با ۵۰.۲۵۰.۰۰۰ ریال بوده است.

فروش محصولات قند نیشابور در اردیبهشت‌ماه به میزان ۴۱.۹۷۴ تن گزارش‌شده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه نیز میزان فروش محصولات این شرکت ۱۲۰.۳۰۲ تن اعلام‌شده است.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش سودآوری "قنیشا" در سایه افزایش نرخ ها

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر