بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
خروج نوسترآداموس از غار و کاندیدای قفل شکن
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به پیشگویی جدید آقایان از نرخ ارز و یک کارگزاری با ارزش نجومی و...
کد خبر : ۲۴۲۱۵۹

۵

به گزارش بورس نیوز، چند وقتی بود که نوسترآداموس های اقتصادی ما در خواب زمستانی بودند و کشور از موهبت پیشگویی هایشان بی نصیب بود تا اینکه یکی از اساتید از خواب بیدار شدند (که ای کاش نمی شدند) و فرمودند در خواب دیده اند که دلار ۱۱ هزار تومان می شود! یکبار غیبگوهای محترم از دلار ۱۵ هزار تومانی گفتند و بازار سرمایه را به سمت پایین هل دادند؛ ولی دلار ۱۵ هزار تومان نشد که نشد! حالا منتظر دلار ۱۱ هزار تومانی باشید که آرزو بر جوانان عیب نیست...

 

کاندیدای قفل شکن

یکی از کاندیداها دیروز لیستی از اسامی اشخاصی که پول از بازار خارج کرده بودند، نشان دادند و از بانک برج سپهر هم بعنوان یکی از همین شخصیت ها نام بردند. جالب اینجاست که نماد بانک مذکور امروز صف خرید شد! دوستانی هم که مدت هاست در صف فروش قفل شده اند، التماس دعا دارند که کاش این بزرگوار اسم نمادشان را بر زبان جاری کند که نفسش حق است و قفل های بسته را می گشاید!

 

کارگزاری با قیمت نجومی

این بار که سیستم معاملات کارگزاری تان هنگ کرد و خواستید ناسزا بگوئید، حواس تان باشد که این صنعت خیلی بیشتر از آنچه تصور می کنید، می ارزد! مثلا معامله بخشی از یک کارگزاری بزرگ بازار نشان داده ارزش کل این کارگزاری بالغ بر ۲۳۰۰ میلیارد تومان است! با همین فرمان پیش برویم، کارگزاران بورسی در فهرست ثروتمندان جهان جای خواهند گرفت.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
Mbm
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
وقتی کارگذاری اینقدر درآمد داره پس باید کمتر بشه اگر کارمزد نصف بشه درآمد هم نصف میشه.و می‌ره به جیب مردم یا حق