بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۲۴۲۱۶۴

دلایل کاهش قیمت بیت کوین

پس از سقوط گسترده بیت کوین در ماه گذشته، شرکت تجزیه و تحلیل تجارت مایکرواستراتژی، بزرگترین مالک شرکت ارز رمزنگاری شده، روز دوشنبه هشدار داد که انتظار می‌رود در سه ماهه دوم حداقل ۲۸۴.۵ میلیون دلار به دلیل دارایی‌های بیت کوین ضرر داشته باشد، اما افراد به دنبال صعود قیمت، استوار بر بیت کوین هستند. مدیر عامل میلیاردر مایکل سایلور - همچنین اعلام کرد که به دنبال افزایش بدهی است تا سرمایه‌گذاری خود را در بیت کوین دو برابر افزایش دهد.

قیمت طلا و نقره در معاملات روز دوشنبه در آمریکا به طور نسبی بالاتر رفت، زیرا معامله گران فشار زودرس قیمت را به عنوان یک فرصت خرید معامله دیدند و آن‌ها خرید خود را افزایش دادند.

نهاد ناظر بر بازارهای مالی کره جنوبی به صرافی‌های کشور خود اعلام کرده که در صورت ثبت نکردن تمامی معاملات و تراکنش‌ها، فعالیت آن‌ها ممنوع می‌شود.

ارز غالب جهانی باید دلار باقی بماند

ترامپ بیت‌کوین را یک تقلب خواند که شور و اشتیاق ایجاد شده نسبت به آن در سطح جهان باعث کاهش تمایل معامله گران به نگه داشتن دلار شده است.

وی با هشدار نسبت به تبدیل شدن بیت‌کوین به ارزی مهم‌تر از دلار گفت: ارز غالب جهانی باید دلار باقی بماند.

ضبط ۷۶۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: ۷۶۴ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در استان کشف و ضبط شد و سخت گیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

تلاش رئیس جمهور السالوادور برای قانونی کردن بیت کوین در کشورش

تلاش رئیس جمهور السالوادور برای تبدیل کردن کشورش به نخستین کشوری که بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی قبول می‌کند، نگرانی‌هایی در مورد دورنمای برنامه این کشور با صندوق بین‌المللی پول به وجود آورده است.

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال کاهش یافت

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۶۲۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۵۷ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۰ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است. 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر