کد خبر : ۲۴۲۲۴۲
آسمان به زمین نیامد؛
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
پیرو تصمیم رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار برای انتشار صورت های مالی تصویب شده سال ۹۹ این سازمان، صورت های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور مشاهده عموم برای نخستین بار منتشر شد.

انتشار صورت های مالی سازمان بورس برای اولین بار

به گزارش بورس نیوز، صورت‌های مالی تصویب شده سال ۹۹ سازمان بورس و اوراق بهادار که روز گذشته ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ به تصویب شورای عالی بورس رسیده بود را می‌توانید از طریق این لینک فایل صورت های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار مشاهده کنید.

سود حاصل از سرمایه گذاری نزد بانک ها .........................
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۲۳:۱۵

برای نخستین بار در تاریخ رخ داد/ صورت‌های مالی سازمان بورس آمد

هزینه رستوران و جلسات نیز جالب توجه است «تعمیر و نگهداری خودرو» با ایاب و ذهاب و آژانس واقعا جای سوال دارد... کتب و نشریات نیز واقعا تعجب بر انگیز است
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۲۳:۱۲

برای نخستین بار در تاریخ رخ داد/ صورت‌های مالی سازمان بورس آمد

با توجه به کاهش ۳۰ درصد از کارمزدها، درآمد سازمان بورس ۴ برابر شد کارمزدهای حق نظارت و ناظرهای عزیز، بیشتر دقت کنید!!!
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۲۳:۱۰

برای نخستین بار در تاریخ رخ داد/ صورت‌های مالی سازمان بورس آمد

کاش ما هم کارمند سازمان بورس بودیم!!!
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۲۲:۴۹

برای نخستین بار در تاریخ رخ داد/ صورت‌های مالی سازمان بورس آمد

سازمان بورس ۵۱۷ کارمند دارد
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۲۲:۴۶

برای نخستین بار در تاریخ رخ داد/ صورت‌های مالی سازمان بورس آمد

طبق صورت‌های مالی منتشر شده سازمان بورس، این سازمان در صورت‌های مالی تلفیقی در سال گذشته ۳۰۱ میلیارد تومان حقوق به کارمندان خود پرداخت کرده است.

نکته جالب ماجرا تعداد کارکنان است. گروه سازمان بورس در مجموع ۱۲۲۶ نفر کارمند قراردادی، پیمانی و موقت دارد که با فرض خوش‌بینانه اگر تمامی کارکنان را تمام وقت در نظر بگیریم به سرانه حقوق سالانه جالبی به ازای هر فرد می‌رسیم.

در سازمان بورس هر کارمند بطور متوسط ۲۵۰ میلیون تومان دریافتی سالانه و حدوداً ۲۰ میلیون تومان دریافتی ماهانه داشته است.

با توجه به این که در محاسبات بیان شده کارکنان واحد خدماتی با حداقل تحصیلات و تعداد زیادی کارشناس لحاظ شده است پیش‌بینی می‌شود نرخ حقوق ماهیانه مدیران در سازمان بورس فراتر از ۵۰ میلیون تومان باشد.

در شرایطی که بسیاری از حقوق بگیران با دریافتی حداقل وزارت کار، اندک پس انداز خود را وارد بازار کردند و در قالب زیان و کارمزد معاملات آن را از دست دادند یا به کارگزاری‌ها و سازمان بورس تقدیم کردند، این نرخ میانگین حقوق برای کارکنان یک سازمان دولتی عجیب و شوکه‌کننده است.

عملکرد صندوق تثبیت بازار سرمایه
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۲۲:۳۶

برای نخستین بار در تاریخ رخ داد/ صورت‌های مالی سازمان بورس آمد

سازمان بورس ۲ همت سپرده بانکی دارد
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۲۲:۳۱

برای نخستین بار در تاریخ رخ داد/ صورت‌های مالی سازمان بورس آمد

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۲۲:۲۴
  1. نزدیک ۲۸ میلیارد تومان هزینه چاپ کتاب و نشریات در ۱ سال!
    آیا شما نشریات و کتاب‌های سازمان را از نزدیک دیده یا مطالعه کرده‌اید؟
    آیا در عصر ارتباطات و دیجیتال این هزینه قابل توجیه‌پذیر است؟

  2.  ۲۲ میلیارد تومان هزینه تلفن، پست و ارتباطات!
    طی یک سال و با الکترونیک شدن بسیاری از مکاتبات این عدد و رقم عجیب به نظر می‌رسد.

  3. ۱۸ میلیارد تومان هزینه خدمات و پشتیبانی نرم‌افزارها!
    با این رقم می‌توان یک دور بطور کامل کل سایت سازمان را از اول نوشت!

نکته مهم که بایستی به آن توجه کرد دولتی بودن سازمان بورس است و کلیه هزینه و درآمدهای آن از محل بیت المال تامین می‌شود!

منبع: پنجره‌ای به بازارهای مالی

ناشناس
Belgium
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
سازمان بورس خودش دزد سر گردنه است
ناشناس
Belgium
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
نگید حقوق و دستمزد پرسنل، بگید باج به مفت خورها
ناشناس
Belgium
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
نگید حقوق و دستمزد پرسنل، بگید باج به مفت خورها
ناشناس
Belgium
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
نگید حقوق و دستمزد پرسنل، بگید باج به مفت خورها
ناشناس
Belgium
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
نگید حقوق و دستمزد پرسنل، بگید باج به مفت خورها
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
آقای روحانی این بورس مگه از مریخ اومده
تو که میگی کاندیداها از مریخ اومدن
از خودت زیاد تعریف نکن بذار مردم نظر بدن قریب 85 میلیون ایرانی میگن دولت روحانی پول مردم در بورس را خرج دولتش کرده شما میگی نه اینم یک نمونش بد رکبی به مردم بیچاره زدید من که از 1 ریال ضرر هم نمیگذرم وعده ما به قیامت
دولت روحانی =دولت مریخی
دیدگاه خود را بیان کنید
* نظر:
نام:
ایمیل:
گزارش مجامع

" برکت " در مجمع به سرمایه ۲۷ درصدی رسید

مجمع عمومی فوق العاده شرکت گروه دارویی برکت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ برگزار شد.
دورهمی سهامداران

دورهمی سهامداران " قنقش " در هفته آینده

مجمع عمومی شرکت قند نقش جهان در تاریخ برگزار ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ شد.
آغاز پرداخت سود

آغاز پرداخت سود " کگهر " از فردا

شرکت سنگ آهن گهرزمین از اعلام زمان پرداخت سود به سهامداران خبر داد.

" قتربت " از بهار سال آینده سود می دهد

شرکت قند تربت حیدریه زمان پرداخت سود به سهامداران را مشخص کرد.
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: