بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
"دتولید" و شیب ۳۸درصد کاهش درآمد‌ها؛

سرسره نزولی درآمد‌های "دتولید"

سرسره نزولی درآمد‌های
میزان فروش شرکت داروسازی تولید دارو در اردیبهشت‌ماه بالغ‌بر (۱.۶۸۱.۵۲۶ بسته، ۵۱۱.۲۶۶ تیوپ، ۱۹۰.۳۹۰ بطری و ۱۷۳.۶۲۸ خدمات کارمزدی) ۲.۵۴۴.۸۲۲ «بسته، تیوپ، بطری» بوده است.
کد خبر : ۲۴۲۲۴۳

داروسازی تولید دارو+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت داروسازی تولید دارو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی این دوره را مبلغی بالغ‌بر ۱۸۹.۵۷۹ میلیون ریال گزارش‌کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه نیز میزان درآمد حاصل‌شده در این مدت ۳۷۰.۷۵۵ میلیون ریال اعلام‌شده، میزان سرمایه ثبت‌شده دتولید در دومین ماه سپری شده از سال جاری برابر با ۶۰۰.۰۰۰ میلیون ریال بوده است.

عملکرد شرکت داروسازی تولید دارو+بورس نیوز

میزان درآمد‌های شناسایی‌شده داروسازی تولید دارو

روند درآمدهای شناسایی‌شده ئتولید+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت "دتولید" در اردیبهشت‌ماه سال جاری میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشته نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۸ درصد اُفت را تجربه کرده و میزان درآمدی که از ابتدای سال جاری تاکنون کسب‌کرده نسبت به سال گذشته نزدیک به ۲۱ درصد کاهش درآمد را طی این دوره تجربه کرده است.

بیشترین میزان درآمدی که "دتولید" شناسایی‌کرده از فروش محصول «جامدات» با ۱۳۴.۸۵۵ میلیون ریال بوده و «نیمه جامدات» نیز با ۲۶.۱۴۲ میلیون ریال در رتبه بعدی قرار گرفته، همچنین بیشترین میزان نرخ فروش را در اردیبهشت‌ماه «فرآورده‌های تزریقی» با ۱۵۰.۱۵۴ بسته به خود اختصاص داده است.

روند فروش محصولات داروسازی تولید دارو

فروش محصولات دتولید+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، میزان فروش شرکت داروسازی تولید دارو در اردیبهشت‌ماه بالغ‌بر (۱.۶۸۱.۵۲۶ بسته، ۵۱۱.۲۶۶ تیوپ، ۱۹۰.۳۹۰ بطری و ۱۷۳.۶۲۸ خدمات کارمزدی) ۲.۵۴۴.۸۲۲ «بسته، تیوپ، بطری» بوده است.

فروش محصولات دتولید در اردیبهشت‌ماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۷ درصد کاهش داشته و از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه نیز ۴۵ درصد اُفت پیدا کرده است.


  • بیشتر بخوانید:

رشد اندک سودآوری "دتولید" در سال ۱۳۹۹

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد اندک سودآوری
سود ۸۸۵ ریال هر سهم تولید دارو در سال گذشته؛

رشد اندک سودآوری "دتولید" در سال ۱۳۹۹

افزایش نرخ مواداولیه مهم‌ترین دغدغه سهامدار؛

"دتولید" رشد ۴۰درصدی قیمت سهام را ثبت کرد

ارسال نظر