بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

بورس و دولت صادق

کارشناس بازار سرمایه گفت: معامله گران همه در انتظار مشخص شدن نتیجه انتخابات هستند تا اقدام به سرمایه گذاری کنند.
کد خبر : ۲۴۲۳۳۰

معامله گران در انتظار نتیجه انتخابات

محسن عباسلو در گفت‌وگو با بورس‌نیوز درباره دلایل نوسان بورس اظهار کرد: عمده دلیل نوسان بازار به انتخابات برمی‌گردد که پس از انتخابات این وضعیت بهتر خواهد شد.

کارشناس بازار سرمایه بابیان اینکه حجم معاملات در حال حاضر بسیار پایین است، افزود: معامله‌گران همه در انتظار مشخص شدن نتیجه انتخابات هستند تا اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

وی گفت: قیمت‌های جهانی در سطح مناسبی قرار دارد، خبر‌های خوبی هم از برجام در حال مخابره شدن است و این موارد بازار را به آینده امیدوار کرده است.

عباسلو تصریح کرد: هنوز اعتماد به بازار برنگشته، اما جو غالب بازار به رئیس‌جمهور آینده خوش‌بین است و منتظر برنامه‌های برنده انتخابات است، اما پیش‌بینی‌ها حاکی از بهتر شدن شرایط بازار دارد.

کارشناس بازار سرمایه با اشاره به خواسته فعالان بازار از رئیس‌جمهور آینده گفت: دولت آینده باید درباره بازار سرمایه صادق باشد و عملکرد دولت فعلی را در پیش نگیرد و به فکر جبران کسری بودجه از بازار نباشد.

وی بیان کرد: باید فرد یا سازمان مسئول بازار سرمایه باشد و همانند این دوره که هر مسئولی خود را ملزم به اظهارنظر درباره بورس می‌دانست عمل نکند تا بازار به‌واسطه این اظهارنظر‌ها آشفته شود.

عباسلو خاطرنشان کرد: اگر صداقت در دستور کار دولت آینده قرار گیرد بورس به تعادل خواهد رسید و به‌روزهای خوب خود بازخواهد گشت.

کارشناس بازار سرمایه بابیان اینکه هیچ فرصتی بهتر از بازار سرمایه برای سرمایه‌گذاران وجود ندارد، افزود: با توجه به مالیاتی که برای بازار‌های موازی وضع‌شده است به‌واسطه معافیت مالیاتی، بورس بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری است.


بیشتر بخوانید:

بازگشت تعادل بازار در نیمه دوم سال

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رویدادها از آنچه در «بورس» می‌بینید، کوچک‌ترند
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

رویدادها از آنچه در «بورس» می‌بینید، کوچک‌ترند

رئیس سابق هیات مدیره شرکت بورس تهران در گفت‌وگو با بورس نیوز:

بازگشت تعادل بازار در نیمه دوم سال

فرصتی برای ورود پول‌های پارک‌شده به بورس
نایب‌رئیس هیات مدیره سبدگردان فراز در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

فرصتی برای ورود پول‌های پارک‌شده به بورس

ارسال نظر