بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
ثبت فروش ۲۷۴ میلیارد تومانی در هفته سپری شده؛

افزایش محسوس ارزش معاملات ایرالکو در بورس کالا

افزایش محسوس ارزش معاملات ایرالکو در بورس کالا
بهبود سطح تقاضا برای محصولات شرکت در کنار رشد عرضه‌ها منجر به بهبود معاملات و افزایش فروش شرکت در بورس کالا شده است.
کد خبر : ۲۴۲۳۴۲

خواندن ۲ دقیقه

 

 ارزش معاملات ایرالکو در بورس کالا+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت آلومینیوم ایران در هفته منتهی به ۱۹ خردادماه سال جاری فروش ۲ هزار و ۲۷۴۰ میلیارد ریالی را محقق کرد که نسبت به هفته قبل از آن رشد بیش از ۱۳۰ درصدی را نشان می‌دهد. به این ترتیب برای دومین هفته پیاپی شاهد رشد ارزش معاملات ایرالکو در بورس کالا هستیم.

بهبود سطح تقاضا برای محصولات شرکت در کنار رشد عرضه‌ها منجر به بهبود معاملات و افزایش فروش شرکت در بورس کالا شده است.

در این هفته، شرکت آلومینیوم ایران عرضه ۵.۰۶۰ تن انواع محصولات شمش آلومینیوم را داشت که با تقاضای بیش از ۷.۰۰۰ تنی همراه بود. نرخ متوسط هر تن از این محصول با حدود یک درصد کاهش نسبت به هفته گذشته به ۵۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و ارزش معاملات این محصول به ۲ هزار و ۶۱۷ میلیارد ریال رسید.

همچنین در هفته گذشته ۳۰۰ تن محصول بیلت آلومینیوم شرکت در نرخ ۵۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال معامله شد که این نرخ نسبت به هفته دوم خرداد ماه در حدود ۰.۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد و ارزش معامله این محصول به ۱۶۵ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال رسید.

در این هفته همچنین شاهد عرضه و معامله ۲۰ تن شمش آلومینیوم آلیاژی توسط این شرکت بودیم. نرخ فروش هر تن از این محصول نیز به ۵۹۷ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال رسید و ارزش معاملات آن نیز به ۱۲ میلیارد ریال رسید.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش حجم معاملات شمش آلومینیوم ایرالکو در بورس کالا

اشتراک گذاری :
ارسال نظر