بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
شرکت فولاد مبارکه حامی بخش خصوصی در اجرای طرح تحول دیجیتال
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در نشست چندساعته مشترک شرکت فولاد مبارکه و شرکای تجاری کسب و کار (پیمانکاران توسعه) مطرح کرد: «شرکت فولاد مبارکه» با تزریق پروژه‌های پیمانکاری و اجرای ویژه طرح تحول دیجیتال در بخش پروژه‌های توسعه‌ای حامی بخش خصوصی است.
کد خبر : ۲۴۲۴۳۱

خواندن ۲ دقیقه

شرکت فولاد مبارکه اصفهان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، با استقبال از برگزاری نشست مشترک شرکت فولاد مبارکه و شرکای تجاری کسب و کار (پیمانکاران توسعه) اظهار کرد: دولت‌هایی موفق هستند که در راستای تقویت بخش خصوصی برآیندو به واسطه توانمندی بخش خصوصی بتوانند تحول بزرگی در صنایع حاصل کنند. بر همین اساس نیز فولادمبارکه بر آن است تا با تقویت بازو‌های پیمانکاری خود در شاخه توسعه بتواند از توانمندی شرکت‌های برتر در این حوزه استفاده نماید.

وی از گفتگوی شفاف بین شرکای تجاری کسب و کار با شرکت فولادمبارکه استقبال کرد، گفت: نگاه به بخش خصوصی تاکنون در کشور به خوبی نبوده است؛ چرا که دولت باید در رفاه عمومی جامعه از قبیل آموزش و درمان و حمل ونقل ورود کند و بخش‌های دیگر در اختیار بخش خصوصی باشد؛ این نگاه در راس شرکت فولادمبارکه هدف گذاری شده است چراکه تعامل با بخش خصوصی باید به صورت برد-برد باشد و هر دو طرف به منافع مشترک پایبند بوده تا در این راه، ضمن اعتماد کامل به همدیگر، به تقویت هر دو مجموعه بیانجامد.

وی سیستماتیک بودن شرکت فولاد مبارکه را با مزیت به نتیجه رسیدن اقدامات و نقص افزایش ایستگاه‌های تصمیم گیری تبیین کرد و گفت: وظیفه داریم در تعامل دو طرفه مشکلات سیستم‌های موجود را نیز مرتفع کرده و بهبود مستمر را در تمامی مراحل کاری خود در نظر بگیریم؛ نیاز است کمیته مشترکی از مدیران فولاد مبارکه و نمایندگان پیمانکاران تشکیل و به طور فصلی جلساتی برگزار شود تا آنچه که موجب می‌گردد اجرای پروژه‌های توسعه شرکت را با کندی همراه سازد شناسایی شده و راهکار رفع موانع پیش بینی و به اجرا در آید.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه به تشکیل کمیته رفع اشکال در خصوص بررسی گزارش ضرر و زیان مالی و زمانی پیمانکاران اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق شعار سال و مانع زدایی، از نقد سازنده و کارشناسانه متخصصان استقبال می‌کنیم و از تمامی پیمانکاران پروژه‌ها تقاضا داریم همکاران و تیم فولادمبارکه را در نیل به این هدف یاری نمایند.

وی شکل گیری پیمانکاری سه شیفته مشابه کشور‌های خارجی را درخواست کرد و گفت: نیاز است که در شرکت‌های پیمانکاری شرایطی ایجاد شود که مجریان پروژه به صورت سه شیفت زمانی کار کنند تا هم پروژه‌ها زودتر به اتمام برسد و هم چابکی و چالاکی را شاهد باشیم. حتما با این نگاه ویژه از سوی پیمانکاران شرایط تحویل پروژه‌ها به کارفرما نیز تسهیل‌تر میشود.

عظیمیان از بهره برداری ابرپروژه انتقال نفت گوره-جاسک در آینده نزدیک با تامین تختال‌های API مورد نیاز این خط توسط این شرکت خبر داد و گفت: همانگونه که همگان اطلاع دارید این حرکت در رفع مانع زدایی تولید با تامین تختال در فولادمبارکه آغاز شد و در کنار آن دیگر صنایع به حرکت درآمدند و در حقیقت از یک پروژه ملی توانستیم بهره‌های متعدد و وافی ببریم و این میسر نبود مگر با اتکا به توان بخش خصوصی و در ادامه همین راه امیدواریم به زودی پروژه‌های پیمانکاری ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی را که برای گروه فولادمبارکه برنامه ریزی کرده ایم به نتیجه برسد و با رفع موانع پیش پای پروژه نورد گرم ۲ بعد از ماه‌ها انتظار شاهد به سرانجام رسیدن این ابرپروژه نیز باشیم.

وی به طرح تحول دیجیتال در شرکت فولاد مبارکه هم اشاره کرد و توضیح داد: این طرح که از مردادماه سال گذشته در شرکت فولادمبارکه اجرایی شده است درصدد است تا این شرکت را به جمع شرکت‌های عضو باشگاه فانوس دریایی راهی کند و بسیاری از مسائل مطرح شده با عملیاتی شدن این طرح برطرف می‌شود.

وی در پایان باز هم بر هم افزایی بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنم صورت جلسه و شرح موضوعاتی که دراین جلسه طرح شد برای همه پیمانکاران ارسال شود و کانال ارتباطی مشخصی در راستای همگرایی این بخش با شرکت فولاد مبارکه ایجاد شود


  • بیشتر بخوانید:

گام‌های اساسی "فولاد" برای کاهش سهمیه برق در تولید

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
قابلیت تولید ورق با ضخامت ۱.۵ تا ۱.۲ میلی‌متر در فولا سبا
مدیر تکنولوژی و اجرای پروژه‌های فولاد سبا مطرح کرد:

قابلیت تولید ورق با ضخامت ۱.۵ تا ۱.۲ میلی‌متر در فولا سبا

گام‌های اساسی
مدیر ارشد خدمات فنی و پشتیبانی فولاد مبارکه تاکید کرد:

گام‌های اساسی "فولاد" برای کاهش سهمیه برق در تولید

ارسال نظر