بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
حضور ما در روز جمعه ۲۸ خردادماه در پای صندوق‌های رأی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بی‌شک این حضور حداکثری بیمه‌کننده ایران در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌ها و تضمین‌کننده به ثمر رسیدن تلاش‌های ماست.
کد خبر : ۲۴۲۴۳۲

خواندن ۲ دقیقه

حضور حداکثری خط‌شکنان جنگ اقتصادی در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش بورس نیوز، حضور ما در روز جمعه ۲۸ خردادماه در پای صندوق‌های رأی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بی‌شک این حضور حداکثری بیمه‌کننده ایران در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌ها و تضمین‌کننده به ثمر رسیدن تلاش‌های ماست.

بسمه تعالی

۲۸ خرداد امسال برگ دیگری در تاریخ سیاسی پرفراز و نشیب و البته پرافتخار کشورمان رقم خواهد خورد و مردم‌سالاری برآمده از انقلاب و تضمین‌شده با خون شهدا بار دیگر در چشم جهانیان می‌درخشد.

انتخابات و اثرگذاری مردم در عرصه سیاسی، میراث گرانقدر امام عظیم‌الشأن است که پس از ایشان نیز با درایت رهبری معظم انقلاب اسلامی، سال به سال و دوره به دوره بر اهمیت و جایگاه آن افزوده شده است.

همکاران عزیز و ارجمند در گروه بزرگ فولاد مبارکه، همه ما به دنبال ایرانی سربلند، قوی، مستقل و سرشار از آرامش و رفاه برای مردم آن هستیم و تلاش شبانه‌روزی‌مان در این مجموعه سترگ صنعتی برای داشتن چنین کشوری است. رکورد‌های پیاپی در ماه‌های اخیر، حرکت شتابان و سریع در مسیر جهش تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی از آن، سهم قابل‌توجه در ارزآوری و حفظ سرمایه ملی گواه ما بر این ادعا است. اما باید بدانیم حضور و مشارکت ما در انتخابات مسئله‌ای به‌مراتب بااهمیت و تأثیرگذار در اداره جامعه و سرنوشت کشورمان است.

مگر نه اینکه تمامی همّ‌وغم و تلاش شبانه‌روزی ما در جبهه اقتصادی برای تسهیل زندگی مردم، حفظ اتحاد یکپارچگی آن‌ها و افزایش قدرت کشور است؟ باید بدانیم که تمامی این اهداف و اهداف بزرگ‌تر از رهگذر حضور در پای صندوق‌های رأی می‌گذرد و این مسیر است که می‌تواند ما را به قله‌های موفقیت بیشتر برساند.

حضور ما در روز جمعه ۲۸ خردادماه در پای صندوق‌های رأی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بی‌شک این حضور حداکثری بیمه‌کننده ایران در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌ها و تضمین‌کننده به ثمر رسیدن تلاش‌های ماست.

مجاهدت‌های شما همکاران عزیز در گروه فولاد مبارکه موجب رکورد‌های خیره‌کننده در سال گذشته و ماه‌های ابتدایی امسال شد و ایستادن فولاد مبارکه در کنار مردم و کادر درمان کشور در مقابله با ویروس منحوس کرونا، همه و همه نشان از عزم این گروه بزرگ صنعتی برای نقش‌آفرینی مؤثر در عرصه اقتصاد، صنعت و سلامت اجتماع بود و بدون تردید انتخابات پیش رو نیز عرصه‌ای است برای رسیدن به وحدت ملی و میدانی است برای نشان دادن همراهی و همدلی با مردم و آوردگاهی است برای سربلند کردن دوباره ایران عزیز.

اینجانب تمامی همکارانم در گروه بزرگ و پرافتخار فولاد مبارکه را به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت می‌کنم تا شاهد ورق خوردن برگ زرین دیگری از این مجموعه در حمایت از انقلاب اسلامی، ایران عزیز و مردم آن باشیم.


  • بیشتر بخوانید:

توسعه زیرساخت ریلی از دستاورد‌های مهم پل روگذر فولاد سبا

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گام‌های اساسی
مدیر ارشد خدمات فنی و پشتیبانی فولاد مبارکه تاکید کرد:

گام‌های اساسی "فولاد" برای کاهش سهمیه برق در تولید

قابلیت تولید ورق با ضخامت ۱.۵ تا ۱.۲ میلی‌متر در فولا سبا
مدیر تکنولوژی و اجرای پروژه‌های فولاد سبا مطرح کرد:

قابلیت تولید ورق با ضخامت ۱.۵ تا ۱.۲ میلی‌متر در فولا سبا

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در آیین افتتاح پل ریلی جدید مجتمع فولاد سبا؛

توسعه زیرساخت ریلی از دستاورد‌های مهم پل روگذر فولاد سبا

ارسال نظر