بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
کشف ۱۳ مزرعه بیت کوین در استان خوزستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: هفته گذشته ۲۰۱ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در شهرستان‌های تحت نظارت شرکت توزیع نیروی برق خوزستان کشف و ضبط شد.
کد خبر : ۲۴۲۴۶۱

خواندن ۲ دقیقه

کشف ۱۳ مزرعه بیت کوین در استان خوزستان


به گزارش بورس نیوز، علی خدری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اظهار کرد: طی هفته گذشته ۱۳ مزرعه بیت کوین در شهرستان‌های تحت نظارت شرکت توزیع نیروی برق خوزستان کشف شده که این تعداد دستگاه استخراج رمز ارز از این مزارع ضبط و به ضابطین مراجع قضایی تحویل شد.

وی با اشاره به شروع فصل گرما و مدیریت مصرف بار و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته در شبکه برق افزود: از ابتدای سال تاکنون، گروه‌های اجرایی حراست ومشترکین این شرکت موفق به کشف ۹۹ مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز شده که از این مراکز تعداد یک هزارو ۵۰۱ دستگاه رمز ارز‌های غیرمجاز جمع آوری و در مرحله ثبت انرژی برگشتی و صدور صورتحساب اخذ هزینه خسارات وارده به شبکه هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به گسترش رمزارز‌های غیرمجاز به عنوان یک وسیله پرمصرف در جامعه تصریح کرد: یکی از مهمترین زیان‌های این دستگاه‌ها، ایجاد نوسان ولتاژ شدید در سطح شبکه برق است که باعث آسیب جدی به لوازم برقی شهروندان و شبکه برق می‌شود.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر