بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
بهترین ارز‌‌های دیجیتال کدامند؟
در دنیای امروز، اصطلاحاتی مانند رمزارز یا ارز‌های دیجیتال دیگر کلماتی نامفهوم و نامأنوس نیستند. اکثر ما ارز‌های دیجیتال را با بیت کوین می‌شناسیم و به دیگران معرفی می‌کنیم.
کد خبر : ۲۴۲۵۶۸

خواندن ۲ دقیقه

بهترین ارز‌‌های دیجیتال کدامند؟

به گزارش بورس نیوز، در دنیای امروز، اصطلاحاتی مانند رمزارز یا ارز‌های دیجیتال دیگر کلماتی نامفهوم و نامأنوس نیستند. اکثر ما ارز‌های دیجیتال را با بیت کوین می‌شناسیم و به دیگران معرفی می‌کنیم. اگر شما هم به مقوله ارز‌های دیجیتال علاقه‌مند هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

ارز دیجیتال دقیقاً چیست؟

ارز دیجیتال به ارزی گفته می‌شود که وجود فیزیکی و خارجی ندارد. به ارز‌های دیجیتال ارز‌های آنلاین نیز می‌گویند. ارز‌های دیجیتال قابلیت‌های بسیار متنوع تری نسبت به ارز‌های سنتی دارند. به عنوان مثال شما بدون محدودیت جغرافیایی می‌توانید از ارز‌های دیجیتال استفاده کنید. پرفکت مانی، اتریوم و بیت کوین از جمله ارز‌های دیجیتالی هستند که آوازه آن‌ها در سراسر جهان پیچیده است.

چه راه‌هایی برای درآمد از ارز دیجیتال وجود دارد؟

فناوری بلاکچین و خصوصاً ارز‌های دیجیتال، سبب ایجاد تحول عظیمی در عرصه اقتصادی جهانی شده‌اند.

یکی از دلایل این امر، تنوع شیوه‌های کسب درآمد از ارز‌های دیجیتال است. با هم به مرور برخی از آن‌ها می‌پردازیم. یادآوری می‌کنیم که لزوماً همه این شیوه‌ها مورد تأیید ما نیست.

استخراج ارز‌های دیجیتال

یکی از بهترین شیوه‌های درآمدزایی از طریق ارز‌های دیجیتال، پروسه استخراج است. استخراج ارز‌های دیجیتالی با دستگاه‌های ماینر و همچنین ریگ‌های استخراج صورت می‌گیرد. در گذشته‌ای نه چندان دور، استخراج بیت کوین از طریق کامپیوتر و حتی تلفن همراه نیز امکان پذیر بود. اما امروزه به دلیل افزایش سختی شبکه، این دو شیوه از گردونۀ رقابت حذف شده اند.

پیشرفت علم و افزایش آگاهی مردم نسبت به مزایای ارز‌های دیجیتال موجب شده است که کاربران زیادی به استخراج بیت کوین و دیگر ارز‌های دیجیتال روی آورند. این مسأله موجب افزایش رقابت در بین کاربران شده است؛ بنابراین اگر قصد استخراج دارید، حتماً با افراد باتجربه در این زمینه مشورت کنید.

ترید ارز‌های دیجیتال

تریدر، شخصی است که با استفاده از اطلاعات اقتصادی خود و رصد بازار، به خرید و فروش ارز دیجیتال می‌پردازد. ترید کردن یکی از پردرآمد‌ترین شغل‌های مرتبط با بازار ارز دیجیتال است. تریدر برای شروع کار خود، به ارز دیجیتال نیاز دارد. تریدر ارز دیجیتال اولیه را یا استخراج می‌کند یا آن را از طریق صرافی آنلاین و شیوه‌های دیگر می‌خرد. تریدر با استفاده از طلاعات خود، هنگام افت قیمت یک ارز دیجیتال، آن را خریداری کرده و پس از اوج گیری قیمت، تمام یا قسمتی از ارز‌های خود را به فروش می‌رساند و از این طریق سود می‌کند.

فراموش نکنید به هر میزان که ترید ارز‌های دیجیتال سودآور است، به همان اندازه میزان خطر پذیری بالایی نیز دارد.

اگر به تازگی قدم به دنیای ارز‌های دیجیتال گذاشته اید، برای شما دو پیشنهاد داریم:
اول: حتماً از افراد خبره در این زمنیه مشاوره بگیرید. آموزش ترید ارز دیجیتال، مهمترین قدم در این راه است.
دوم: با سرمایه کم کار خود را آغاز کنید.

بهترین ارز‌‌های دیجیتال کدامند؟

فاست (Faucet)

فاست (Faucet) ارز‌های دیجیتال نیز از جمله شیوه‌های کسب درآمد در زمینه ارز‌های دیجیتال است. شیوه کسب درآمد از فاست بسیار آسان است. کافی است در یکی از سایت‌های مرتبط با این موضوع ثبت‌نام و سپس از صفحه خاصی بازدید کنید. در ازای این بازدید، سایت مزبور، میزان بسیار ناچیزی ارز دیجیتال را به کیف پول پنل کاربری شما واریز می‌کند. به یاد داشته باشید که تا به حال گزارشی مبنی بر کسب سود سرشار از طریق فاست منتشر نشده است. در مقابل، فضای مجازی پر است از شکایت کاربران از سایت‌های فاستی که از واریز حقوق آن‌ها خودداری کرده اند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم زمان و عمر خود را صرف فعالیت در این سایت‌ها نکنید. امروزه بسیاری کاربران، به جای خرید بیت کوین کش، به استفاده از فاست‌های آن روی آورده اند!

همکاری با سایت‌های رمزارزی

تفاوتی نمی‌کند که مترجم هستید یا دستی بر قلم دارید و توانایی نوشتن مقالات را دارید. اگر در این زمینه‌ها مهارت دارید، می‌توانید از طریق همکاری با سایت‌های فعال در حوزه ارز دیجیتال و رمز ارز، برای خود درآمد کسب کنید. البته این‌ها تنها فرصت‌های شغلی مرتبط با این حوزه نیستند. اگر در زمینه‌های طراحی، سئو یا حتی بازاریابی، تخصص و تجربه دارید، می‌توانید به درآمد خوبی برسید. ریسک این شیوه درآمدزایی تقریباً صفر است و همه چیز به مهارت خود شما بستگی دارد.

محاسبه درآمد ماینینگ چگونه است؟

محاسبه سود ماینینگ قبل از شروع کار، می‌تواند تأثیر بسزایی در موفقیت پروژه شما داشته باشد. برای محاسبه میزان سود و درآمد ماینینگ، آگاهی از برخی مؤلفه‌های مؤثر در آن لازم است.

تعرفه برق مصرفی، قدرت هش ریت دستگاه، میزان مصرف برق دستگاه و کارمزد استخر استخراج از جمله این موارد هستند. برای محاسبه دقیق درآمد خود از طریق ماینینگ، کافی است به صفحه ماشین حساب استخراج سایت رمزارز نیوز مراجعه کنید.

بهترین ارز‌‌های دیجیتال کدامند؟

بهترین ارز‌های دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کدامند؟

بیت کوین که روزی تنها ارز دیجیتال جهان بود، امروزه بیش از ۳ هزار رقیب دیگر را در کنار خود می‌بیند. اگرچه امیدی به بیشتر رقبای بیت کوین نیست، اما طرفداران برخی از آلت کوین‌ها همچنان آینده‌ای روشن را برای ارز دیجیتال خود متصور هستند.

بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، ترون (TRX)، ریپل (XRP) و وای فای (YFI) از جمله ارز‌های دیجیتالی هستند که تحلیل گران امید زیادی به آیندۀ آن‌ها دارند.

آنچه خواندید اطلاعاتی بود در مورد ارز‌های دیجیتال و شیوه‌های کسب درآمد از این دنیای پیچیده و بی‌نهایت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر