بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
دستاورد‌هایی که آقای مدیرعامل نقل کرد؛

سهامداران "شگویا" و تقسیم سود ۷۸تومانی به ازای هر سهم

سهامداران
مجمع عمومی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در حال برگزار شد.
کد خبر : ۲۴۲۶۰۵
نویسنده :
مینا علیزاده

خواندن ۲ دقیقه

مجمع شگویا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی شهید تندگویان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مجمع با حضور ۸۵/۳۱ درصد سهامدارن تشکیل شد.

سید رضا قاسمی شهری، مدیر عامل شرکت پتروشیمی تندگویان اظهار کرد: ورود شرکت به بازار سرمایه، بالاترین رکورد تولید در سال ۹۹، ۴۲ درصد افزایش فروش ریالی، رشد ۷۶ درصدی سودآوری نسبت به دوره مشابه سال گذشته و همچنین فروش داخلی و خارجی ۶۱۳۰۰۰ تنی در سال ۹۹ از مهمترین دستاورد‌های شرکت بوده است.

در پایان مجمع، با تصویب سهامداران ۷۸۰ ریال سود به هر سهم تعلق گرفت.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
شرکت پتروشیمی تندگویان برگزار می‌کند؛
قابل توجه سهامداران "شگویا"
با اعلام شرکت پتروشیمی تندگویان؛
"شگویا" آماده برگزاری مجمع می‌شود
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
سود سهم شگویا رو چطور دریافت کنیم
ارنواز
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
چرا برای من سود سهام شگویا به حساب نیومد؟
ارنواز
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
چرا برای من سود سهام شگویا به حساب نیومد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
چرا برای من سودشگویا نیومده؟
ناشناس
United States of America
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
کسی سود شگویا براش واریز شده؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
خر بخر شگویا نخر این چه سهمیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
باسلام من شماره حسابم رو عوض کردم منتها درموقع واریز سود شگویا شماره حساب جدید به سجام نداده بودم به من پیامک اومد به حساب شما سود واریز شد درحالی که اون حساب من بسته بود پرسیدم گفتن ۱۱مرداد برید از بانک تجارت بگیرید یازدهم رفتم بانک تجارک گفت سایت پتروشیمی تندگویان بسته اس میشه لطف بفرمایید راهنمایی کنید ما سود رو از کجا بگیریم؟؟
عباس علی باقری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
سلام سود شگویا برای من واریز نشده کی واریز میکنن
صمد منظمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
باسلام، پیام اومده که سود سال۹۹شگویا به حساب شما واریز شد... اما واریز نشده، یعنی عملٱ واریز نکردند، پس چطور اعلام میکنند که واریز شد!!!
محبت
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
شگویا از طریق سجام واریز شد ضمنا شگویا بهترین سهام بعد از فملی.فولاد.سپنا.فارس.صبا و بملت.دی فعلا لیدری هستند
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
بانک تجارت بروید با کارت ملی و کد بورسی
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
بانک تجارت بروید با کارت ملی و کد بورسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
چراپس برای من واریز نشداصلاکدوم بانک بایدبریم؟
پریسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
چراپس برای من واریز نشداصلاکدوم بانک بایدبریم؟
سعید الهامی امیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
سلام من تا حالا سود سهاممو نگرفتم به حساب سجامم نریختن
بانک تجارت هم میرم میگن واریز نشده چکار کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
سود شگویا یا را چگونه بگیریم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
سود شگویا یا را چگونه بگیریم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
چرا برا من سود شگویا نیامد.؟سجام دارم
25h
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
مسخره بازی سود سهم کجا