بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
بخشی از منابع عرضه‌اولیه امروز تحت عنوان حمایت از این سهم به بازارگردان اختصاص داده خواهد شد ضمن آنکه اواسط تیرماه نیز نماد "مدیریت" به فرابورس خواهد آمد.
کد خبر : ۲۴۲۶۸۳

محمود طهماسبی مدیرعامل شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری "ومدیر" در پاسخ به سؤالات بورس نیوز اظهارکرد: سال مالی شرکت منتهی به آذرماه بود و ۳۷درصد از سود ۲ هزار میلیارد تومانی که در مجمع اعلام و در بین سهامداران تقسیم‌ شد البته مابقی آن، یعنی سود انباشته‌ای که باقی مانده نیز ظرف یک تا ۲ هفته آتی نیز به‌عنوان افزایش سرمایه تعیین تکلیف خواهد شد.

وی با اعلام این خبر که طی دو هفته آینده، نماد دیگری از این گروه به فرابورس خواهد آمد نیز گفت: پس از عرضه "ومدیر" این گروه درصدد آن بوده که طی مدت اعلام شده یعنی تا اواسط تیرماه نیز نماد "مدیریت" را راهی فرابورس شود.

طهماسبی همچنین با تاکید به بحث افزایش سرمایه شرکت نیز افزود: این افزایش سرمایه به زودی اعلام خواهد شد که طبق پیش‌بینی شرکت، جو مثبتی بر این سهم حاکم خواهد شد ضمن آنکه صندوق بازارگردانی بزرگی نیز به‌عنوان حامی سهم‌ها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: باید به این نکته نیز اشاره داشت که بخشی از منابع این عرضه‌اولیه تحت عنوان حمایت از سهم کنار گذاشته خواهد شد تا بازارگردان بتواند از سهامداران سهم، در شرایط کامل حرفه‌ای حمایت‌ها را داشته باشد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: همچنین باید در پایان به اوراق تبعی نرخ ۲۲درصد یک‌ساله توجه داشت که با نرخ مناسبی به بازار عرضه شده و تمام تلاش شرکت در راستای ایجاد اتمسفری مثبت بر روی سهم است.


بیشتر بخوانید:

پلاک ۵۸۴ «بازارسرمایه» به بازنشستگان رسید

اشتراک گذاری :
ارسال نظر