بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت:

شناسایی ۱۵ دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال در سمنان

شناسایی ۱۵ دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال در سمنان
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: ۱۵ دستگاه دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال در شهرستان‌های شاهرود و دامغان کشف شد.
کد خبر : ۲۴۲۶۸۹

خواندن ۲ دقیقه

استخراج ارز دیجیتال+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: ۱۵ دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال در شهرستان‌های شاهرود و دامغان کشف شد.

سیدمحمد موسوی‌زاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار کرد: کشف این ماینر‌ها در اجرای رزمایش فراگیر شناسایی و جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج رمزارز غیرمجاز در استان سمنان محقق شد.

وی با اشاره به اجرای رزمایش هماهنگ شناسایی و جمع آوری دستگاه‌های استخراج رمزارز غیرمجاز از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: این برنامه به صورت یک اقدام فوری و بدون اطلاع قبلی، از سوی شرکت توانیر برنامه ریزی و نشانی‌هایی که از سوی مردم به توانیر اعلام شد در ساعت ۱۴ بیست و چهارم خرداد در سطح استان سمنان اجرا شد.

موسوی‌زاده گفت: ۱۵ دستگاه ماینر غیرمجاز در این رزمایش در شهر‌های شاهرود، بسطام و دامغان کشف و با حضور نیرو‌های حراست و اتفاقات برق و عوامل انتظامی جمع آوری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: مردم استان برای همکاری در زمینه معرفی دستگاه‌های رمزارز غیرمجاز، می‌توانند مراتب را به شماره تلفن ۳۳۴۳۹۲۷۲ دفتر حراست این شرکت و بدون هیچگونه نگرانی با اطمینان به حفظ محرمانگی اطلاعات ارائه شده، مراتب را اطلاع رسانی کنند و از پاداش درنظر گرفته شده نیز بهره‌مند شوند.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر