بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
با حضور اکثریت سهامداران شرکت پتروشیمی آبادان برگزار شد؛

خبر خوش در مجمع/ "شپترو" از زیان‌دهی و ماده ۱۴۱ خارج شد

خبر خوش در مجمع/
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی آبادان با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی برای تصویب صورت‌های مالی ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، برگزار شد.
کد خبر : ۲۴۲۷۵۵

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پتروشیمی آبادان برگزار شد

به گزارش بورس‌نیوز، در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت پتروشیمی ضمن تقدیر از حمایت‌های بی شائبه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی و کارکنان زحمتکش، و تمامی مجموعه‌های شهری استانی و ملی که در به ثمر نشستن اهداف تعیین شده شرکت پتروشیمی آبادان و احیا زنجیره ارزش این مجتمع و دمیدن روح امید و پاسداری از سرمایه‌های تمامی سهامداران محترم در سال جهش تولید تقدیر کرد.

علوی به نمایندگی از هیات مدیره گزارش مبسوطی از اقدامات و عملکرد مجتمع پتروشیمی آبادان در حوزه‌های متفاوت ارائه کرد و اتمام بازسازی و نوسازی واحد ۶۰۰ و احیاء زنجیره تولید و تحقق سود را مهم‌ترین دستاورد سال ۹۹ تلقی کرد و در ادامه از سرگیری اجرای پروژه گازکوب درشرکت پالایش نفت آبادان پس از هفت سال وقفه را تضمین کننده تولید پایدار دانست و نوید بهره برداری از این پروژه را برای تیر ماه سال ۱۴۰۰ قطعی اعلام کرد.

محسن علوی با بیان اینکه پتروشیمی آبادان تولید کننده انحصاری برخی گرید‌های PVC در کشور است چشم انداز تولید این دست از محصولات را امتیازی مغتنم برشمرد و نقش آن را در تنظیم بازار عرضه و تقاضا موثر دانست.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پتروشیمی آبادان برگزار شد

مدیرعامل پتروشیمی آبادان تصریح کرد با توجه به اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی، در خصوص کمک رسانی به شهرستان آبادان که توسط شرکت پتروشیمی آبادان از جمله توزیع آب ژاول در شهرستان‌ها و شهر‌های مجاور و همچنین گند زدایی سطح شهر در برابر بحران کرونا، کمک لجستیکی به آسفالت بیمارستان صحرایی از جمله اقداماتی بود که توسط پتروشیمی آبادان با هدف ایفای تعهدات اجتماعی خودصورت گرفت.

در این جلسه که به ریاست جناب آقای توکلی نماینده تاپیکو برگزار شد تکالیف مجمع در فضایی آرام و بستری شفاف از تصویب سهامداران گذشت و حسابدار مستقل گزارش خود را قرائت و توضیحات روشنگرانه در خصوص برخی از بند‌های گزارش توسط نماینده تاپیکو و نماینده هیئت مدیره شرکت پتروشیمی آبادان ایراد شد.

همچنین در این مجمع عنوان شد زیان انباشته شرکت اصلی در پایان سال به مبلغ ۲/۶۲۸ میلیارد ریال معادل ۴۷درصد درصد سرمایه ثبت شده آن می‌باشد و با توجه به وضعیت نقدینگی شرکت مانده بدهی‌های جاری شرکت اصلی نسبت به دارایی‌های جاری آن به مبلغ ۵/۳۶۷ میلیارد ریال فزونی یافته است و شرکت در سال مورد گزارش از شمولیت ماده ۱۴۱ اصلاحیه قانون تجارت خارج شده است باتوجه به بهبود وضعیت تولید و رسیدن به تولید پایدار پیش بینی میگردد شرکت در پایان سال جاری از زیان انباشته شده خارج گردد.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پتروشیمی آبادان برگزار شد

گفتنی است که علوی مدیر عامل شرکت پتروشیمی آبادان ضمن تاکید بر اهمیت بسیار بالای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع از سهامداران تقاضا کرد که با دید مثبت نسبت به تصویب مبلغ پیشنهادی اقدام نمایند. در پایان با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ نماینده شرکت تاپیکو و مدیر عامل شرکت پتروشیمی آبادان ضمن استقبال سهامداران به کلیه پرسش‌ها پاسخ داده و مهندس علوی چشم انداز سال ۱۴۰۰ را روشن و همراه با موفقیت پیش بینی نمود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر