"رنیک" در مناقصه دو مرحلهای شرکت کرد
شرکت جنرال مکانیک در مناقصه شرکت کرد.
خواندن ۲ دقیقه

به گزارش بورس نیوز، شرکت جنرال مکانیک در مناقصه شرکت کرد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، در مناقصه محدود دو مرحلهای اجرای خط انتقال طرح آبرسانی به شهرهای جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت شرکت کرده است.

- بیشتر بخوانید:
"رنیک" پروژه سد میمه را به اتمام میرساند
گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
نگاهی به آخرین وضعیت و عملکرد صندوق قابل معامله بادرآمد ثابت تصمیم
کسب بازدهی ۶ درصدی در ماه گذشته
در مجمع عمومی فوق العاده این شرکت اتفاق افتاد؛
افزایش سرمایه ۴۳۶ میلیارد ریالی "رنیک" از سود انباشته
در پی ابلاغ قرارداد پروژه به شرکت جنرال مکانیک؛
"رنیک" پروژه سد میمه را به اتمام میرساند نگاهی به آخرین وضعیت و عملکرد صندوق قابل معامله بادرآمد ثابت تصمیم
کسب بازدهی ۶ درصدی در ماه گذشته
در مجمع عمومی فوق العاده این شرکت اتفاق افتاد؛
افزایش سرمایه ۴۳۶ میلیارد ریالی "رنیک" از سود انباشته
در پی ابلاغ قرارداد پروژه به شرکت جنرال مکانیک؛
"رنیک" پروژه سد میمه را به اتمام میرساند ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه