بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
نرخ‌های عجیب از "تسلای ایران" و سهامدارانی که دیگر باد کرده‌اند؛

کاهش درآمد قابل توجه ۸۸ درصدی "رمپنا"

کاهش درآمد قابل توجه ۸۸ درصدی
بیشترین میزان درآمد به دست آمده این شرکت از بخش «طرح‌های سیکل ترکیبی» با ۱.۰۶۸ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۲۴۲۹۱۸

گروه مپنا+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه مپنا را که بادمجان دور‌قاب‌چین‌ها "تسلای ایران" می‌خواندند، اما به قول عباس‌بوعذار مپنا نه "ت" دارد، نه "ُس"،" ل" و فقط یک "ر" داشت که البته آن را هم تسلا ندارد!

با آنکه به قول کارشناسان کشتی‌فرهنگی این باخت‌ها چیزی از ارزش‌های "مپنا" کم نمی‌کند اما؛ باید اهالی این گروه به این باور برسند که قیمت‌هایی در این سطح، عجیب که چه عرض کنیم این نوع مدیریت بر سهم، عیب است و بعید است سهمی با قدرت "مپنا" بخواهد در این قیمت‌ها دست و پا بزند.

آرزوی‌ماست "مپنا" صنایع مادر بورسی زودتر به خود بیاید...

گروه مپنا در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده از ارائه خدمات طی این دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۱.۳۳۱ میلیارد ریال به ثبت رسانده که نسبت به دوره یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشته، همچنین میزان سرمایه ثبت شده این شرکت برابر با ۴۰ هزار میلیارد ریال بوده است.

عملکرد ماهانه رمپنا+بورس نیوز

میزان درآمد‌های رمپنا در اردیبهشت‌ماه سال جاری

میزان کسب درآمد گروه مپنا+بورس نیوز

بر پایه این گزارش صورت گرفته، گروه مپنا در اردیبهشت‌ماه سال جاری با کاهش درآمد ۸۸ درصدی را نسبت به ماه گذشته خود روبه‌رو بوده و همان‌طور که گفته شد نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۳۲ درصدی را به همراه داشته، همچنین بیشترین میزان درآمد به دست امده این شرکت از بخش «طرح‌های سیکل ترکیبی» با ۱.۰۶۸ میلیارد ریال بوده است.


  • بیشتر بخوانید:

تعدیل منفی ۳۴درصدی سودناخالص "رمپنا"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر