بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
دومین نمایندگی کارگزاری دلیران پارس در شهر تبریز افتتاح شد
دومین نمایندگی کارگزاری دلیران پارس در شهر تبریز با توجه به ظرفیت‌های ویژه اقتصادی استان آذربایجان غربی و اقبال مردم این استان به بازار سرمایه، با تاکید بر معاملات بورس کالا آغاز به کار کرد.
کد خبر : ۲۴۲۹۲۲

خواندن ۲ دقیقه

دومین نمایندگی کارگزاری دلیران پارس در شهر تبریز افتتاح شد

به گزارش بورس نیوز، حامد جواشی، نماینده و مدیر دومین شعبه کارگزاری دلیران پارس در تبریز در این باره اظهار کرد: این شعبه به عنوان یکی از شعب VIP کارگزاری دلیران پارس با بهترین امکانات و موقعیت جغرافیایی در خیابان ولیعصر شهر تبریز گشایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی از همراهان افتتاح این نمایندگی در صنعت فولاد کشور حضور فعال دارند، تمرکز دومین نمایندگی کارگزاری دلیران پارس در تبریز بر معاملاتی کالایی بوده و در راستای حضور دیگر فعالان صنعتی استان از جمله صنایع سیمانی در رینگ معاملات کالایی تلاش خواهد کرد.

جواشی تاکید کرد: نمایندگی دلیران پارس در شهر تبریز همچنین در حوزه معاملات سهام فعال خواهد بود.

وی دراین باره که با توجه به افت و خیز‌های بازار سرمایه در حوزه سهام تا چه حد به توفیق در این بخش امیدوار است، بیان کرد: با توجه به شیب تند صعود بازار سهام در سال گذشته، سیر نزولی و ریزش آن دور از انتظار نبود.

جواشی ادامه داد: ممکن است در ماه‌های ابتدایی پس از انتخابات نیز روند بازار سهام چشمگیر نباشد، اما بورس در بازه بلندمدت تر، مثلا تا پایان سال قطعا به مسیر رشد بازگشته و در بلندمدت برای سرمایه گذاران سودآور خواهد بود.

بر اساس این گزارش علاقمندان بازار سرمایه می‌توانند با مراجعه به آدرس تبریز، کوی نصر، خیابان شهریار، نبش خیابان پروین اعتصامی و شماره تلفن ۰۴۱۳۳۳۲۷۳۷۶ با نمایندگی جدید کارگزاری دلیران پارس در شهر تبریز ارتباط برقرار کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

دومین نمایندگی کارگزاری دلیران پارس در شهر تبریز افتتاح شد

کارگزاری دلیران پارس هم اکنون با ۲۶ شعبه فعال در سراسر کشور از پیشروترین کارگزاری‌های کشور در ارائه خدمات بازار سرمایه است و توسعه بیشتر فعالیت‌های آن در اقصی نقاط کشور در دستور کار قرار دارد.


منبع : کارگزاری دلیران

اشتراک گذاری :
ارسال نظر