بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۲۴۲۹۹۶

چین بر بازار رمزارزها سایه افکنده است

نوسانات اخیر بازار رمزارز‌ها روی نمودار‌ها هیچ نوع پتانسیل افت قیمت را نشان نمی‌دهد، بااین‌حال بیت‌کوین روز دوشنبه با ۹درصد نزول به ۳۲هزار و ۵۰۰دلار رسید. به گفته فعالان بازار، این ریزش ناشی از وجود نقدینگی ناچیز در بازار و گسترش سرکوب استخراج بیت‌کوین از سوی چین است. سرکوب استخراج از سوی چین موجب شد تا بزرگ‌ترین رمزارز در کمترین قیمت ۱۲روز گذشته قرار بگیرد.

این در حالی است که هفته گذشته این رمزارز تلاش می‌کرد از ناحیه مقاومتی ۴۲هزار دلاری عبور کند. بیت‌کوین طی هفته گذشته ۱۷درصد افت قیمت داشت و از سقف قیمتی ۶۵هزاردلاری خود که در ماه آوریل به آن رسیده بود، فاصله ۵۰درصدی گرفت.

کشف و ضبط ۲۴ دستگاه ماینر در استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: ۲۴ دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز در شهرستان‌های استان شناسایی و جمع‌آوری شد.

کشف استخراج ۳۰ دستگاه رمزارز غیرمجاز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۳۰ دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز، توسط نیروی انتظامی با همکاری شرکت توزیع برق اهواز در این شهرستان کشف و ضبط شد.

کشف بیش از ۷ هزار ماینر در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: بزرگ‌ترین مزرعه رمز ارز کشور بالغ بر هفت هزار ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) در غرب تهران که تاثیر زیادی بر کمبود برق پایتخت داشت، کشف شد.

ارزش ارزهای دیجیتالی به شدت کاهش یافت

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۳۳۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۸.۴۹ درصد کمتر شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر