بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۲۴۳۰۷۳

بیانیه بانک مرکزی چین برای فعالان ارزهای دیجیتال

 

بیانیه بانک مرکزی چین که با نام بانک خلق چین شناخته می‌شود، روند سقوط بیت کوین را به پایین‌ترین سطح دو هفته‌ای و «اتر» دومین ارز معروف دیجیتال جهان را به پایین‌ترین حد خود در پنج هفته گذشته رساند. روز‌های دوشنبه و سه شنبه، قیمت ارز‌های رمزپایه اصلی تثبیت شده بودند.

بانک مرکزی چین در این بیانیه از بانک‌ها و موسسات دولتی خواسته است حساب‌های مشتریان را به طور کامل بررسی کنند، افرادی را که در معاملات ارز‌های رمزپایه شرکت دارند شناسایی کرده و کانال‌های پرداخت خود را به این افراد به سرعت قطع کنند.

۲۶ دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال در خوزستان شناسایی شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: تعداد ۲۶ دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال در استان توسط نیروی انتظامی و با همکاری شرکت توزیع برق خوزستان کشف و ضبط شد.

مشکل اصلی اول متروکه بودن صنایع است

نماینده تهران در واکنش به تولید غیرقانونی رمز ارزها در کارخانجات متروکه گفت: مشکل اصلی اول متروکه بودن صنایع و دوم تولید غیرقانونی رمزارز‌ها و عدم پرداخت قیمت متناسب با آن است.

کاهش ۱.۹۳درصدی ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۲۹۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۹۳ درصد کمتر شده است.در حال حاضر ۵۱ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است. 

کشف ۲۰۰ عدد ماینر غیرمجاز در استان کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته ۲۰۰ عدد ماینر غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۷۰ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر