بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

ترمزدستی خریداران پایین آمد

مدیرعامل سبدگردان تصمیم نگار ارزش آفرینان گفت: گزارش‌های سه ماهه به زودی منتشر خواهند شد و تعدیلی که در قیمت‌ها پس از برگزاری مجامع اتفاق می‌افتد P/E بازار را جذاب‌تر خواهد کرد.
کد خبر : ۲۴۳۰۸۲

بب

محمد صفری در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره رشد بازار سرمایه اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته بازار با یک نااطمینانی مواجه و یک نگرانی از انتخابات داشت که پس از مشخص شدن نتیجه، این نگرانی برطرف شد.

وی افزود: طبیعی بود که خریدارانی که قبل از انتخابات اقدام به خرید نمی‌کردند با رفع نگرانی ها، وارد بازار شوند، به همین دلیل شاهد یک افزایش تقاضا در بازار هستیم.

مدیرعامل سبدگردان تصمیم نگار ارزش آفرینان با بیان اینکه نمی‌توان این افزایش تقاضا را ناشی از هیجان عنوان کرد که به زودی فروکش می‌کند، گفت: واقعیت‌های بنیادی بنگاه ها، قیمت‌های فعلی را تایید می‌کنند.

صفری با بیان اینکه بازار در حال خروج از روند سینوسی و رسیدن به ثبات است، تصریح کرد: روند سینوسی چند روز مثبت و چند روز منفی در هفته جاری نقض شد و می‌توان گفت؛ بازار در حال رسیدن به یک روند باثباتی است البته تداوم این روند بسته به این است که خبر‌های منفی از مذاکرات برجامی به گوش نرسد و همچنین قیمت‌های جهانی نیز در قیمت‌های فعلی باقی بمانند و کاهشی نداشته باشند.

مدیرعامل سبدگردان تصمیم نگار ارزش آفرینان خاطرنشان کرد: گزارش‌های سه ماهه به زودی منتشر خواهند شد و تعدیلی که در قیمت‌ها پس از برگزاری مجامع اتفاق می‌افتد P/E بازار را جذاب‌تر خواهد کرد.

وی درباره اینکه در شرایط فعلی بازار کدام گروه‌ها ظرفیت رشد بیشتری خواهند داشت، گفت: با توجه به اینکه نرخ‌های جدید گروه پالایشی اعلام شده و گزارش‌های خوبی از پالایش نفت بندرعباس و تبریز منتشر شد، به نظر می‌رسد این گروه مورد استقبال بازار قرار بگیرد.

صفری تاکید کرد: همچنین با توجه به خبر‌هایی که از مذاکرات برجام می‌رسد، گروه بانکی و گرو‌هایی که متاثر از لغو تحریم‌ها قرار می‌گیرند می‌توانند مورد توجه بازار قرار بگیرند.


بیشتر بخوانید:

کامبک بازار با کاهش ریسک سیستماتیک

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مقاومت بعدی شاخص کل کجاست
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تشریح کرد:

مقاومت بعدی شاخص کل کجاست

کامبک بازار با کاهش ریسک سیستماتیک
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

کامبک بازار با کاهش ریسک سیستماتیک

تزریق نقدینگی مضر به «بورس»، ممنوع!
کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

تزریق نقدینگی مضر به «بورس»، ممنوع!

ارسال نظر