بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
فصل نوین
در ایام ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت، علیرضا بلگوری مدیرعامل، اعضاء هیأت مدیره و تعدادی از دیگر مسئولین بانک اقتصادنوین ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان و بازدید از خط تولید این شرکت با مدیرعامل و مسئولین این مجتمع عظیم صنعتی در خصوص افزایش همکاری و تعامل به ویژه پیرامون سرمایه‌گذاری در پروژه‌های توسعه از جمله تامین سرمایه برای ساخت باتری شماره ۲ کک‌سازی، گفتگو و تبادل نظر کردند.
کد خبر : ۲۴۳۱۰۱

خواندن ۲ دقیقه

همکاری ذوب آهن و بانک اقتصاد نوین+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در این بازدید گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان یک صنعت پیشران ثابت کرده که کار‌های بزرگی با اتکاء به جوانان می‌توان انجام داد و این شرکت با مدیریت درست در مسیر توسعه و افزایش تولید، گام‌های خوبی برداشته است.

وی افزود: بانک اقتصاد نوین به عنوان یک شریک تجاری این مجتمع عظیم صنعتی در سالی که باید به رونق تولید کمک کرد، همکاری لازم در تامین ارزی و ریالی پروژه‌های این شرکت خواهد داشت.

بگلوری گفت: با تلاش و همتی که در ذوب آهن اصفهان مشاهده می‌شود، آن‌ها می‌توانند پروژه‌ها را طبق بر نامه زمان بندی شده انجام دهند که در نهایت منجر به صادرات بیشتر و اشتغال زایی مناسب‌تر می‌شود.


  • بیشتر بخوانید:

فروش ۴۴۳ میلیارد تومانی ذوب آهن در بورس کالا

اشتراک گذاری :
ارسال نظر