بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۲۴۳۱۸۱

شناسایی ۹ محل استخراج رمزارز در استان کرمانشاه
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: این شرکت با همکاری نیروی انتظامی استان در یک مانور کشف و جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز دیجیتال؛ ۹ محل استخراج رمز ارز را در استان کشف و ۳۸ ماینر غیر مجاز را ضبط کرد.
 
 
جمع آوری ۷۰۰ دستگاه غیرقانونی ماینر در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۰۰ دستگاه غیرقانونی ماینر استخراج ارز دیجیتال در ماه‌های گذشته در این استان کشف و ضبط شد.

فعالان بیت کوین از چین می روند

یک استخراج کننده رمزارز‌ها در چین که در استان شمال غربی ژین جیانگ به استخراج می‌پرداخت، پس از دریافت دستور مقامات استانی مبنی برممنوعیت استخراج رمز‌ارزها تصمیم گرفت به استان سیچوان برود، اما کمی بعد از آن، استان جدید نیز با اتخاذ رویکرد مشابه از وی خواست تا فعالیت هایش را متوقف کند.

ریزش مجدد قیمت ارزهای دیجیتالی

با افزایش مقبولیت ارز‌های دیجیتالی، قرار است برای نخستین امکان پذیرش این ارز‌ها در ایستگاه‌های شارژ خودرو‌های برقی در سطح کشور‌های اروپایی فراهم شود.

قرار است امکان پرداخت رمزارز‌ها از ماه نوامبر فعال شود و به تدریج و طی سه سال تعداد این ایستگاه‌های پذیرنده به بالای ۵۰ هزار برسد. هنوز اینکه کدام یک از ارز‌های دیجیتالی مورد قبول جایگاه‌های فوق خواهند بود مشخص نشده است.

کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در اردل

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش هفت میلیارد ریال در شهرستان اردل خبر داد.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر