بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
قیمت هر اونس طلا ۰.۱ درصد افزایش یافت
بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد افزایش، به ۱۷۸۱ دلار و ۱۹ سنت رسید.
کد خبر : ۲۴۳۳۰۲

خواندن ۲ دقیقه

قیمت هر اونس طلا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد افزایش، به ۱۷۸۱ دلار و ۱۹ سنت رسید. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا ۰.۱ درصد افزایش یافت و به ۱۷۸۰ دلار و ۳۰ سنت رسید.

شاخص دلار در برابر سبدی از ارز‌های رقیب ۰.۱ درصد کاهش یافت و طلا را برای خریداران غیرآمریکایی ارزانتر کرد.

هزینه مصرف کننده آمریکا در ماه مه متوقف شد در حالی که شاخص قیمت مخارج مصرف شخصی که معیار تورم مورد نظر بانک مرکزی آمریکاست، پایین‌تر از حد انتظارات بود.

نیل کاشکاری، رییس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس روز جمعه اعلام کرد انتظار دارد نرخ تورم بالای اخیر ادامه پیدا نکند و شمار آمریکایی‌هایی که در پاییز به بازار کار برمی گردند افزایش پیدا کند.

بر اساس گزارش رویترز، در بخش فیزیکی، بازار طلا در چین که بزرگترین بازار مصرفی جهان است هفته گذشته نرخ بالاتری پیدا کرد در حالی که خریداران در هند با بازگشایی جواهرفروشی‌های بیشتری دست نگه داشته و منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری ثابت بود و در ۲۶ دلار و هفت سنت ایستاد. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، به ۲۶۴۱ دلار و ۳۸ سنت رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد افزایش، به ۱۱۰۹ دلار و ۶۴ سنت رسید.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر