بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
فرمانده انتظامی استان اردبیل:

کشف ۲۴۴ دستگاه استخراج بیت کوین در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۲۴۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال بیت‌کوین به ارزش بیش از ۲۴ میلیارد ریال در اردبیل خبر داد.
کد خبر : ۲۴۳۴۷۱

خواندن ۲ دقیقه

کشف  ۲۴۴ دستگاه استخراج بیت کوین در اردبیل

به گزارش بورس نیوز، هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۲۴۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال"بیت‌کوین" به ارزش بیش از ۲۴ میلیارد ریال در اردبیل خبر داد.

وی افزود: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه تعدادی افراد در رابطه با تولید ارز دیجیتال در شهرک صنعتی فاز ۲ اردبیل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از بررسی‌های تخصصی و میدانی و اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی، با هماهنگی قضایی در قالب اکیپ عملیاتی به محل اعزام و در بازرسی‌های به عمل آمده از چهار واحد کارگاه ۲۴۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال فاقد هرگونه اسناد و مدارک قانونی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال کشف شده را ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سردار حسینی بیان کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده‌ای برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شدند.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر