بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق وعده داد:

حضور قطعه‌سازان و خودروسازان بخش خصوصی در عراق

حضور قطعه‌سازان و خودروسازان بخش خصوصی در عراق
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق گفت: رویکرد مدیران کروز و گروه بهمن در صنعت قطعه و خودرو سازی موجب شده تا شاهد نوآوری و پیشرفت‌های فراوانی در این عرصه باشیم.
کد خبر : ۲۴۳۴۹۹

خواندن ۲ دقیقه

سفارت ایران در عراق +بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن و قطعه سازی کروز ضمن دیدار و رایزنی با مدیران ارشد این گروه خودروسازی از خط تولید خودرو‌های جدید شرکت بهمن موتور وخطوط پیشرفته تولید در گروه قطعه‌سازی کروز بازدید کرد.

فراهم کردن زمینه‌های حضور قطعه سازان و خودروسازان بخش خصوصی در بازار عراق از جمله موضوعاتی بود که در دیدار ایرج مسجدی با مدیران ارشد گروه بهمن و کروز مورد رایزنی قرار گرفت.

تمهیدات سفارت ایران در عراق برای حضور پررنگ‌تر صنعتگران در بغداد

مسجدی، سفیر ایران در عراق در حاشیه بازدید از قطعه‌سازی کروز اظهار کرد: در این بازدید پیشرفت و توسعه صنعت قطعه سازی و خودروسازی به وضوح قابل مشاهده بود.

وی به حضور متخصصین و مدیران کارآمد در دو مجموعه کروز و بهمن اشاره کرد و گفت: رویکرد مدیران در دو مجموعه سبب شده تا هم در صنعت قطعه‌سازی شاهد نوآوری و پیشرفت‌های فراوانی باشیم و هم کیفیت خودرو‌های تولید شده با کیفیت و هم با متخصصین و مدیران خوبی حضور داشتند.

سفیر ایران در عراق هدف از بازدید کروز و بهمن موتور را فراهم کردن شرایط زمینه‌های صادراتی و سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: با توجه به مناسبات و قرابت فرهنگی، مذهبی، سیاسی و اقتصادی دو ملت ایران و عراق می‌توان زمینه حضور شرکت‌های قطعه سازی و خودروسازی‌های بخش خصوصی را بیش از گذشته ایجاد کرد.

مسجدی با تاکید بر اینکه عراق صنعت قطعه سازی و خودروسازی ندارد، خاطر نشان کرد: سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق آمادگی دارد تا هرگونه تمهیدات و شرایط را برای فراهم آوردن زمینه حضور قطعه سازان و خودروسازان بخش خصوصی کشورمان در بازار ۴۲ میلیون نفری عراق فراهم کند و از هیچ گونه کمک و حمایتی نیز دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است؛ حضور قطعه‌سازان و خودروسازان بخش خصوصی ایرانی در بازار عراق مغفول مانده که فراهم آوردن بستر بازار عراق برای پر نگ‌تر شدن حضور خودروسازی‌های خصوصی و قطعه سازی همت متولیان امر و همراهی سفارت کشورمان در کشور مذکور را می‌طلبد.


  • بیشتر بخوانید:

کروز در داخلی‌سازی قطعات به نتایج قابل تحسینی دست یافته است

اشتراک گذاری :
ارسال نظر