بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
با اعلام شرکت خوراک دام پارس؛

دستگاه های آلمانی "غدام" در مرحله ترخیص است

دستگاه های آلمانی
شرکت خوراک دام پارس از واردات ۱۴ دستگاه دای از کشور آلمان خبر داد.
کد خبر : ۲۴۳۵۹۸
نویسنده :
مینا علیزاده

خواندن ۲ دقیقه

دستگاه های آلمانی

به گزارش بورس نیوز، شرکت خوراک دام پارس از واردات ۱۴ دستگاه دای از کشور آلمان خبر داد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، خرید و واردات ۱۴ دستگاه دای از پایان سال ۹۸ در دستور کار این شرکت بوده که پس از طی شدن پروسه‌های مربوطه و اخذ مجوزات لازم این دستگاه‌ها از کشور آلمان خریداری شده و در حال حاضر مراحل ترخیص آن در حال انجام است.

دستگاه های آلمانی


  • بیشتر بخوانید:

«کباب غاز» آرزوی سهامداران "غدام"

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
آیا سهامداران
صفر ریال سود سه ماهه از سهمی ۳۸.۵۰۰ تومانی؛
آیا سهامداران "غدام " حقی برای اعتراض به شرایط صف‌فروش‌ها دارند
با اعلام شرکت خوراک دام پارس؛
"غدام" ترکیب جدید هیات مدیره را تعیین کرد
«کباب غاز» آرزوی سهامداران
وقتی از هوای گرگ‌ومیش‌ واردات، سیمرغ شکار نمی‌شود؛
«کباب غاز» آرزوی سهامداران "غدام"
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
نظر بدهیم چی شود آیا کسی است به نظرات ما پاسخ دهد علی الخصوص اسکندری - قلعه تکی زاده و رئیس بنیاد شهید تورا به جون هر کسی که دوست دارید و خدا را که می پرستید مردم را بیشتر از این بدخت نکنید بزارید غدام افزایش سرمایه دهد و مردم از زیان خارج شوند تورا خدا اگر به خدا اعتقاد دارید