بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

التماسی به بورس بازان

التماسی به بورس بازان
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به التماس تحلیلگران به پیروان شهناز و سلطانعلی و گاوبازی عالیجناب در ماکو و...
کد خبر : ۲۴۳۷۱۹

طنز بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز امروز جزو بهترین روزهای بورس در سال دو صفر بود! امروز در مقابل ۱۲۵ نمادی که صف فروش بودند، ۱۳۰ نماد صف خرید شدند و شاخص کل با باز پس گیری کانال ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار واحدی، نشان داد این بازار به تعادل رسیده و دیگر خبری از حرکت های هیجانی نیست! دوستان تحلیلگر بازار هم التماس می کردند که برای رضای خدا هم که شده، باز چشم بسته بر اساس سیگنال شهناز و مش سُلطونعلی، نمادهای تشتک سازی و ریسمان بافی نخرید که دیگر طاقت شنیدن ناسزا نداریم!

 

پنچری صنایع در جهنم بی برقی

تکراری ترین حرف این روزها قطعی برق است! خیلی از صنایع یک چرخ شان از بی برقی پنچر شده و گلایه دارند که بعد از مدت ها، تازه داشتیم نفس می کشیدیم که بی برقی امان مان را برید و ناچارا بخشی از خطوط مان را از مدار تولید خارج کرده ایم! به دوستان نیروگاهی مان گفتیم چرا ظرفیت تولید برق را افزایش نمی دهید که ناگهان چون اژدها غرًیدند که چند سال هی داد زدیم طلب مان را نمی دهند، پول تعمیرات نداریم، گوش آقایان بدهکار نبود. ما هنوز طلب از ۴ ، ۵ سال قبل داریم که وصول نشده؛ چطور از ما برق بیشتر می خواهید؟ خیلی خوب باشید و طلب ما را بدهید و دست از قیمت گذاری دستوری بردارید، تازه شاید چند سال دیگر افزایش ظرفیت اتفاق بیفتد...

 

دست و دلبازی غول اصفهانی

غول اصفهانی هم ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای تولید محتوای ۶ شماره مجله داخلی این مجموعه خرج کرده که اعتراض بعضی ها را به همراه داشته! البته فکر نکنید قرار است بابت تولید محتوای هر مجله، ۳۰۰ میلیون به جیب چند خبرنگار برود؛ طرف قرارداد، رفیق شفیق گرمابه و گلستان مدیرعامل محترم است!

 

آمارهای ضد و نقیض 

باز هم آمارها کار دست تحلیلگران داد! دوستان مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی کشور در سال ۹۹ نسبت به قیمت های سال ۹۰ را ۰.۷ درصد اعلام کردند که یعنی وضعیت خوب نیست! اما دوستان در میرداماد همین آمار را ۳.۶ اعلام کردند که یعنی وضعیت کاملا گل و بلبل است! قضاوت با شما...

 

توجیه غیر منطقی برای دفاع از مدیر پر حاشیه

رئیس جدید سازمان که آمد، یکی از رفقایش را بعنوان مشاور با خود آورد و بعد هم یک سمت مدیریتی به این رفیق عزیزکرده اعطا کردند! بعد همه اعتراض کردند که ای بابا، جماعت تاکسیرانی را چه به بورس؟؟ حالا یکی از مدیران محترم سازمان خشمگین شده و فرموده اند هی نگویید تاکسیران آمده؛ ایشان در حد معاون شهردار تهران هستند! ما خیلی نفهمیدیم هدف شان از این شفا سازی چه بود؟ ولی هر چه بود، در مفهوم زیاد هم توفیری نداشت. سپردن کار به افراد غیر متخصص، بدیهی ترین اتفاقی است که در کشور ما رخ می دهد که اگر غیر این بود، حال و روزمان خیلی بهتر از این بود!

 

گاوبازی عالیجناب در ماکو

خبر خوب پایانی اینکه حضرت عالیجناب بزرگترین پروژه دامپروری در منطقه ماکو را کلید زده و هزار هکتار زمین هم برای احداث این دامپروری در اختیارش قرار داده اند!

اشتراک گذاری :
ارسال نظر