بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱
وزارت نیرو درباره مزارع بیت کوین توضیح دهد
رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران درپی خاموشی‌های اخیر در کشور و تهران گفت: وزارت نیرو درباره ماینر‌ها و مزارع بیت کوین و تاثیر آن بر شرایط ایجاد شده توضیح دهد.
کد خبر : ۲۴۳۷۸۲

 

مزارع بیت کوین +بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز محمد سالاری، رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران در سیصد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری اظهار کرد: بحران برق این روز‌ها نه تنها شهروندان تهرانی بلکه اکثر هم میهنان را دچار مشکلات جدی کرده است. قطعا تداوم این رویه منجر به بحران‌های بسیار جدی خواهد شد، لذا درخواستم از هیات رئیسه شورای شهر و رئیس شورا این است که به عنوان پارلمان محلی از مسئولین وزارت نیرو بخواهیم با حضور در شورا گزارش بدهند و به مردم تهران بگویند که دلیل این بحران‌ها چیست.

وی افزود: انتظار داریم که مدیران به صورت شفاف، واضح و صریح چالش‌هایی که با آن روبرو هستند را اعلام کنند. اگر موانع اعتباری و بودجه است، اگرعدم همکاری سازمان‌ها و نهاد‌ها است که گزارش‌های جدی به گوش می‌رسد، یا اینکه در مقطعی دولت‌های قبل سرمایه‌گذاری لازم در زمینه زیرساخت‌ها را انجام ندادند، این‌ها را توضیح دهند. گزارش‌ها حکایت از آن دارد که تولید و مصرف به یک اندازه هستند و این درحالی است که صنعت در کشور ما عملا خوابیده و اگر صنعت فعال شود وضعیت کشور بحرانی‌تر هم خواهد شد.

وی ادامه داد: در مقطعی تصمیم گیری شد که نیروگاه‌ها به بخش‌های خصوصی واگذار شود. وزارت نیرو از وضعیت این واگذاری‌ها و تاثیر آن در وضعیتی که دچار آن شدیم گزارش بدهند. اخیرا گزارش‌هایی از وضعیت ماینر‌ها و مزارع بیت کوین نیز به گوش می‌رسد که معلوم نیست تا چه حد صحت دارد و در وضعیت موجود تاثیر داشته است. به نمایندگی از مردم تهران باید از مسئولین وزارت نیرو بخواهیم در صحن حضور پیدا کنند و گزارش‌هایی در این خصوص ارائه دهند.

سالاری تاکید کرد: مطلع شدیم که قانون اصلاحیه ماده ۱۰۰ فعلی روز گذشته به صحن مجلس ارجاع شده است. این اقدامی بوده که شورا و شهرداری تهران در این دوره پیگر آن بودند، اما آنچه که به عنوان خروجی در صحن مجلس حضور یافته ایرادات جدی دارد. تقاضای من به عنوان نماینده مردم در شورای شهر این است که مجلس نظر شورای شهر و شهرداری تهران را نیز اخذ و بعدا تصمیم گیری کنند. اگر به این روالی که به صحن رفته تصویب شود در آینده دچار مشکلات جدی خواهیم شد.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر