بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
با اعلام شرکت کارخانجات پارس الکتریک؛

"لپارس" از زمستان سود می‌دهد

شرکت کارخانجات پارس الکتریک برنامه پرداخت سود به سهامدارانش را تعیین کرد.
کد خبر : ۲۴۳۸۷۲
نویسنده :
مینا علیزاده

شرکت کارخانجات پارس الکتریک+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، شرکت کارخانجات پارس الکتریک برنامه پرداخت سود به سهامدارانش را مشخص کرد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران حقیقی به میزان دارایی سهام می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ لغایت ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ می‌توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

گفتنی است، سود سهامداران حقوقی نیز از تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ لغایت ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ قابل پرداخت است.


  • بیشتر بخوانید:

واگذاری یک دستگاه ساختمان اداری "لپارس"

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
زیر سوال رفتن شاخص‌های سرمایه‌گذاری توسط سهامداران
با تعطیلی و اجاره‌دادن انبار‌ها به شرکت‌های دیگر رقم می‌خورد؛
زیر سوال رفتن شاخص‌های سرمایه‌گذاری توسط سهامداران "لپارس"
واگذاری یک دستگاه ساختمان اداری
شرکت کارخانجات پارس الکتریک اعلام کرد؛
واگذاری یک دستگاه ساختمان اداری "لپارس"
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
کدوم سود کلاه بردارها ما سودی ندیدیم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
مثل بقیه مجامع سود رو به حساب سحام واریز کنید م مسخره بازیا دیگه چیه
کاربر
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
این بی شرفای دزد میخان سود ملت رو بالا بکشن اگه ریگی به کفششون نبود مث بقیه مجمع ها واریز میکردن، هرگز حلالشون نمیکنم کل سرمایمونو صفر کردن بیشرف ها
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
مثل بقیه مجامع سود رو به حساب سحام واریز کنید این مسخره بازیا دیگه چیه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
مثل بقیه مجامع سود رو به حساب سحام واریز کنید این مسخره بازیا دیگه چیه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
مثل بقیه مجامع سود رو به حساب سجام واریز کنید این مسخره بازیا دیگه چیه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
مثل بقیه مجامع سود رو به حساب سجام واریز کنید این مسخره بازیا دیگه چیه
حسین جوانمردی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
سلام سود مجمع از کجا باید دریافت کنم
گل
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
دلتون به حال ماهایی که بهتون اعتماد کردیم نمیسوزه تمام داراییم رفت بدبختمون کردید با این همه ریزش چه کار میکنی معلومه از خدا بترسید
گل
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
دلتون به حال ماهایی که بهتون اعتماد کردیم نمیسوزه تمام داراییم رفت بدبختمون کردید با این همه ریزش چه کار میکنی معلومه از خدا بترسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
واریز کنید به حساب سجام این مسخره بازی چیه
ناصر پوررنجبر
Thailand
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
این شرکت کمترین سود را داده است ظلم از این بزرگتر
ناصر پوررنجبر
Thailand
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
این شرکت کمترین سود را داده است ظلم از این بزرگتر
مظفر کیانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
باسلام سود سال مال۹۹ چرا تاحالا پرداخت نشده چندتاخط کسی جوابگو سهام داران نیست
مریم باقر زنجانی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
سلام. سود سهام می واریز میشود
مریم باقر زنجانی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
سلام سود سهام اطلاع دادین تا ۲۸دی واریز میکنید ۱۰بهمن واریز نشده کی واریز میشه
فرامرز پرهون
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
سلام.سودی که گفتین رو واریز نکردین بعد به شماره ها که زنگ میزنیم گوشی رو بر نمی دارین؟؟ یعنی چی ما چه جوری باید سود رو بگیرم و اقدام کنیم براش ؟؟!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
چراسودنداده
خلیل امجدیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
چرا به سجام واریز نمی کنید مثل بقیه اگر قصد اذیت سهامدارن ندارید
رضا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
هر کار کردیی بزر کترین کارخانه خاورمیانه را نابود کردید حداقل سود کارگران را بدهید سجام قبول ااما شاید کسی کارگذار نخواهد چه کند همه دزد هستن حد اقل جای را معرفی کنید
ناشناس
United States of America
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
سلام خسته نباشید ،اگر شهصی از سال ۷۹سودی دریافت نکرده باشه چطور سودش محاسبه میشه؟
ناشناس
United States of America
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
سلام خسته نباشید ،اگر شهصی از سال ۷۹سودی دریافت نکرده باشه چطور سودش محاسبه میشه؟
ناشناس
United States of America
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
سلام خسته نباشید ،اگر شخصی از سال ۷۹سودی دریافت نکرده باشه چطور سودش محاسبه میشه؟
Zahra
United States of America
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
سلام خسته نباشید ،اگر شخصی از سال ۷۹سودی دریافت نکرده باشه چطور سودش محاسبه میشه؟