با اعلام شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس؛
هیات مدیره به مجمع "زپارس" پیشنهاد افزایش سرمایه داد
هیات مدیره شرکت ملی کشت وصنعت ودامپروری پارس از پیشنهاد افزایش سرمایه به مجمع خبر داد.

به گزارش بورس نیوز، هیات مدیره شرکت ملی کشت وصنعت ودامپروری پارس به مجمع پیشنهاد افزایش سرمایه داد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۳۲۵,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۳۹۵,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور احداث گاوداری شیری ۱۵۰۰ راسی با انجام افزایش سرمایه از محل سود انباشته که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه میشود.

- بیشتر بخوانید:
مجمع "زپارس" ۵۷ تومان تقسیم کرد
گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروی پارس:
بهرهبرداری از ۲پروژه بزرگ "زپارس" در بهار
شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس خبر داد؛
دیدار سهامداران "زپارس" در سیام ماه جاری
سود بیش از ۱۲۰ میلیارد ریالی در سه ماهه نخست بدست آمد؛
روند نامنظم و فصلی سودآوری "زپارس"
در پی برگزار شدن مجمع شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس؛
مجمع "زپارس" ۵۷ تومان تقسیم کرد
مدیرعامل شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروی پارس:
بهرهبرداری از ۲پروژه بزرگ "زپارس" در بهار
شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس خبر داد؛
دیدار سهامداران "زپارس" در سیام ماه جاری
سود بیش از ۱۲۰ میلیارد ریالی در سه ماهه نخست بدست آمد؛
روند نامنظم و فصلی سودآوری "زپارس"
در پی برگزار شدن مجمع شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس؛
مجمع "زپارس" ۵۷ تومان تقسیم کرد ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه