بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
در پاسخ به صدای سهامدار بورس‌نیوز بیان شد؛

گرانفروشی دلالان ارتباطی به شرکت ندارد

گرانفروشی دلالان ارتباطی به شرکت ندارد
مدیر فروش سیمان شاهرود گفت: به تمام مشتریان توصیه می کنم با دریافت کد بورسی، از طریق بورس کالا اقدام به خرید سیمان کنند. برای سهولت کار، عرضه های ۱۰ تنی نیز انجام می شود. مشتریان با خرید از طریق بورس کالا به جای خرید از دلالانی که هیچ ارتباط مستقیمی با شرکت ندارند، قطعا مشکلات کمتری خواهند داشت.
کد خبر : ۲۴۳۹۴۸

گرانفروشی دلالان ارتباطی به شرکت ندارد

به گزارش بورس نیوز، در دو_سه روز گذشته در بخش صدای سهامدار، چند نفری بابت گرانفروشی در شرکت سیمان شاهرود گلایه کرده اند. طبق اظهارات این دوستان، عامل فروش، قیمت سیمان پاکتی را از ۳۸ هزار تومان به ۴۶ هزار تومان رسانده و در پاسخ به انتقادات مشتریان مبنی بر گرانفروشی، اعلام کرده اگر امروز نخرید، فردا گران تر خواهد شد!

شاهکوهی مدیر فروش شرکت سیمان شاهرود در گفت و گو با بورس نیوز در این خصوص بیان کرد: شرکت سیمان شاهرود، ۱۰۰ درصد محصولات خود را از طریق بورس کالا عرضه می کند. قیمت سیمان در بورس کالا بر اساس مکانیزم این بازار و عرضه و تقاضا تعیین می شود و قیمت ها هم کاملا شفاف است. اما ما هیچ عامل فروش رسمی (خارج از بورس کالا) نداریم. بنابراین گرانفروشی عاملان سیمان ارتباطی با شرکت سیمان شاهرود ندارد.

وی افزود: به تمام مشتریان توصیه می کنم با دریافت کد بورسی، از طریق بورس کالا اقدام به خرید سیمان کنند. برای سهولت کار، عرضه های ۱۰ تنی نیز انجام می شود. مشتریان با خرید از طریق بورس کالا به جای خرید از دلالانی که هیچ ارتباط مستقیمی با شرکت ندارند، قطعا مشکلات کمتری خواهند داشت. البته با ورود سیمان به بورس کالا، بخش زیادی از دلالان سیمان حذف شده اند؛ که امیدواریم شاهد حذف کامل دلالان از بازار سیمان باشیم.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش ۱۰درصدی نرخ سیمان داخلی سرود

اشتراک گذاری :
ارسال نظر