بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
کاهش درآمد ۱۸ درصدی شیشه و گاز در خردادماه سال ۱۴۰۰؛

از نفس افتادن کوره‌های "کگاز" در خردادماه

از نفس افتادن کوره‌های
بیشترین میزان فروش محصول در اختیار «بطر سبک داخلی» با ۸.۰۱۴ هزار عدد بوده که نرخ فروش آن برابر با ۱۴.۸۱۹.۸۱۵ ریال ثبت شده است.
کد خبر : ۲۴۴۰۲۹

شیشه و گاز +بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیشه و گاز در گزارش فهالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۰ معادل ۲۲۳,۲۳۴ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده و "کگاز" با سرمایه ثبت شده ۴۵۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال جاری مبلغ ۷۲۹,۲۵۰ میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشته، درآمد‌های شناسایی‌شده این شرکت از ۲ بخش فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی تشکیل شده است.

روند درآمدهای کگاز+بورس نیوز

مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده شیشه و گاز نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصد کاهش را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز نزدیک به ۷ درصد افزایش درآمد را به ثبت رسانده، میزان درآمدی که "کگاز" توانسته از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه از خود بر جای بگذارد نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد رشد را تجربه کرده است.

میزان فروش محصولات این شرکت به میزان ۱۵.۹۶۶ هزار عدد اعلام شده که بیشترین میزان فروش محصولات در بازار داخلی با ۸.۰۱۴ هزار عدد بوده، بیشترین میزان فروش محصول در اختیار «بطر سبک داخلی» با ۸.۰۱۴ هزار عدد بوده که نرخ فروش آن برابر با ۱۴.۸۱۹.۸۱۵ ریال ثبت شده است.

فروش محصولات شرکت شیشه و گاز در خردادماه نسبت به ماه گذشته ۱۵ درصد کاهش فروش را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۸ درصد کاهش فروش را طی این دوره یک‌ساله شاهد بوده است.


  • بیشتر بخوانید:

هیات مدیره "کگاز" تغییر کرد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
هیات مدیره
با اعلام شرکت شیشه و گاز؛

هیات مدیره "کگاز" تغییر کرد

ادامه صف فروش و عقب‌گرد قیمت سهم
عملکرد بسیار ضعیف در ۳ ماهه چهارم سال ۱۳۹۹؛

ادامه صف فروش و عقب‌گرد قیمت سهم "کگاز " به ۱۶ ماه گذشته

آیا روند افزایش نرخ محصولات ادامه‌دار خواهد بود؛

افزایش مجدد نرخ‌های فروش "کگاز" در دی‌ماه

در مجمع عمومی فوق العاده شرکت شیشه و گاز؛

سهامداران "کگاز" تصمیم گرفتند

ارسال نظر