بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۲۴۴۰۵۹

قیمت اتریوم هم کمی رشد کرد

اتریوم در معاملات امروز ۱.۴ درصد رشد کرد و به ۲۱۴۴ دلار رسید. باینانس کوین، اما رشد خوبی ار به ثبت رساند و با ۴.۴ درصد افزایش قیمت هم اکنون ۳۳۱ دلار خرید و فروش می‌شود.

ایلان ماسک از دوج کوین حمایت کرد

پس از حمایت اخیر ایلان ماسک، ارزش دوج کوین کمی بالا آمد و در محدوده بالای ۲۰ سنت تثبیت شد. تا پیش از این اظهارات قیمت دوج به ۱۹ سنت کاهش پیدا کرده بود. این ارز کاملا از رکورد قیمتی ۷۴ سنتی خود که در ماه می‌به ثبت رساند فاصله دارد، اما هنوز هم یکی از پربازده‌ترین دارایی‌های یک سال اخیر بوده است.

ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۴۱۰ میلیارد دلار است

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۴۱۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۶۲ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است. 

کشف و ضبط ۱۳ مزرعه بیت‌کوین در خوزستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: در سومین مرحله مانور ضربتی جمع‌وری رمزارز‌های دیجیتال، تعداد ۷۵ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز از ۱۳ مزرعه بیت‌کوین در شهرستان‌های مختلف استان کشف و ضبط شد.

خاموش شدن ۴۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف و خاموش شدن ۴۰ دستگاه ماینر غیرمجاز طی عملیات ماموران کلانتری ۱۱ در چهار منزل مسکونی شهر کرمان خبر داد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رقص کردی
نگاهی به بازارهای خاکستری سرمایه‌گذاری؛

رقص کردی "سکه" با دلار!

فعالیت مزارع مجاز استخراج رمز ارز متوقف شد
رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی:

فعالیت مزارع مجاز استخراج رمز ارز متوقف شد

ارسال نظر