بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
افزایش درآمد این سرمایه‌گذار برای چهارمین ماه متوالی؛

روند رو به رشد درآمدهای "شیران"/ الکیلات سنگین صادراتی گران‌ترین محصول

روند رو به رشد درآمدهای
پر فروش‌ترین محصول ارائه‌شده تویط سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران مربوط به «نرمال پارافین ازاد» با ۶.۹۷۶ تن بوده است.
کد خبر : ۲۴۴۱۸۹

سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز،

شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران در تیرماه تاکنون ۵۶۰۰ تن آلکیل بنزن خطی در بورس کالا عرضه کرده که ۳۴۵۰ تن از این مقدار تقاضا و معامله شد.

میانگین قیمت معاملات ۳۹، ۶۴۱ تومان به ازای هر کیلو بوده و بالاترین قیمت ریالی ثبت شده برای این محصول در ۲۲ تیر با رقم ۴۱، ۱۱۳ تومان ثبت شد. از لحاظ ارزش، همچنان معامله‌ی روز اول اردیبهشت ماه با فروش ۱۸۰۰ تن LAB در قیمت ۳۳، ۱۶۶ تومان و ایجاد درآمد ۵۹.۷ میلیارد تومانی برای شیران، پر ارزش‌ترین درآمد حاصله از یک روز معامله‌ی شرکت در بورس کالا است.

با توجه به صعود قیمت LAB جهانی به حوالی ۱۹۰۰ دلار در هر تن، به نظر می‌رسد این درآمد‌های بالا در هفته‌های آتی نیز ادامه داشته باشد. متوسط قیمت الکیل بنزن خطی در پاییز سال گذشته در بورس کالا ۲۷ هزار تومان بود. در زمستان این رقم ۲۹ تومان به ازای هر کیلو بوده است. در بهار به ۳۳ هزار تومان رسید و در این این ماه به طور میانگین از مرز ۳۹ هزار تومان عبورکرده است.

برپایه این گزارش، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیائی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی این دوره را ۶.۱۹۰ میلیارد ریال اعلام‌کرده و از ابتدای سال مالی (سال منتهی به آذرماه ۱۴۰۰) تا انتهای خردادماه نیز درآمد‌های این شرکت بالغ‌بر ۳۸.۲۲۳ میلیارد ریال گزارش شده، همچنین میزان درآمدی که توسط این شرکت به ثبت رسیده از ۲ بخش فروش صادراتی و داخلی بوده است.

عملکرد ماهانه شیران+بورس نیوز

کسب درآمد سرمایه‌گذاری صنایع شیمیائی ایران

کسب درآمدهای صنایع شیمیایی ایران+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، سرمایه‌گذاری صنایع شیمیائی ایران در خردادماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۳۴ درصد افزایش درآمد را شاهد بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز میزان درآمد این شرکت ۲۹۷ درصد ارشد را تجربه کرده، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه نیز درآمد این شرکت ۱۸۰ درصد رشد پیدا کرده است.

بیشترین میزان درآمد شناسایی‌شده توسط شیران در اختیار «الکیل بنزن خطی (داخلی)» با ۲.۱۶۸ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش آن ۳۳۵.۴۸۹.۳۲۲ ریال به ثبت رسیده است.

فروش محصولات "شیران" در خردادماه ۱۴۰۰

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در خردادماه سال جاری برابر با ۲۳.۰۵۶ تن اعلام‌شده و از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه نیز ۱۱۶.۶۶۳ تن شناسایی‌شده، همچنین مقدار فروش این شرکت سرمایه‌گذاری نسبت به ماه گذشته ۳۶ درصد افزایش فروش داشته است.

پر فروش‌ترین محصول ارائه‌شده تویط شیران مربوط به «نرمال پارافین ازاد» با ۶.۹۷۶ تن بوده و گران‌ترین محصول این شرکت را «الکیلات سنگین صادراتی» با ۲۰۶.۳۶۷.۲۷۹ ریال در اختیار دارد.


  • بیشتر بخوانید:

۳۳ هزار تومان به ازای هر کیلو آلکیل بنزن خطی "شیران"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۳۳ هزار تومان به ازای هر کیلو آلکیل بنزن خطی
کاهشی که در آمارهای فروش این سرمایه‌گذار نشست؛

۳۳ هزار تومان به ازای هر کیلو آلکیل بنزن خطی "شیران"

مشت پُر زور داخلی فروشی
فروش سه‌ماهه از مرز ۱۳ هزار میلیارد ریال گذشت؛

مشت پُر زور داخلی فروشی "شیران"

فروش ۱۱ ماهه شرکت به ۲۳ هزار میلیارد ریال نزدیک شد؛

افزایش ۳۷ درصدی نرخ الکیل بنزن خطی صادراتی "شیران"

فروش ۱۰ ماهه شرکت به ۱۹.۴۳۳ میلیارد ریال رسید؛

افزایش نرخ ۲۰ درصدی محصولات "شیران"

ارسال نظر