بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
با اعلام شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران؛

بزرگترین مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز کشف شد

بزرگترین مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز کشف شد
شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران در واکنش به انتشار خبر کشف مزرعه بزرگ رمز ارز اعلام کزد: مصرف برق این مزرعه معادل مصرف متعادل ۸۰ هزار خانوار است.
کد خبر : ۲۴۴۱۹۴

مزرعه رمزارز+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، به دنبال انتشار اخباری در خصوص "کشف بزرگترین مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز" و آمار و ارقام غیرواقعی از میزان مصرف این مرکز، جزییاتی را از این مزرعه استخراج رمز ارز اعلام کرد.

بررسی‌های کارشناسی نشانگر آن است که توان برق مصرفی مرکز کشف شده که ۷ هزار ماینر (دستگاه استخراج) را در خود جای داده بود، معادل مصرف برق حدود ۸۰ هزار خانوار با مصرف متعارف است.

هماهنگی‌های لازم و بسیار خوبی میان صنعت برق، قوه قضاییه، نیروی انتظامی و سایر نهاد‌های مرتبط در این خصوص وجود دارد که آمار ۲۰۰ هزار دستگاه کشف شده نیز نتیجه همین همکاری هاست.

برخلاف آنچه در خبر‌ها بیان می‌شود، شناسایی مراکزی که به استخراج غیرمجاز رمز ارز مشغول هستند، چون از روش‌های غیرمتعارف و غیرمعمول برای تامین برق دستگاه‌های خود استفاده می‌کنند، راحت نیست و باید از روش‌های پیچیده‌ای و فنی برای شناسایی آن‌ها استفاده کرد.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر