بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
بورس در هفته‌ای که گذشت؛

اُفت و خیز شاخص در معاملات ۳ روزه

اُفت و خیز شاخص در معاملات ۳ روزه
در حالی بورس در این هفته تنها سه روز فعالیت داشت، اما در همین مدت شاخص با اُفت و خیز همراه و بود.
کد خبر : ۲۴۴۵۱۱

اُفت و خیز شاخص در معاملات ۳ روزه

به گزارش بورس نیوز، بورس اوراق و بهادار تهران طی این هفته فقط سه روز فعال بود و طبق مصوبه ستاد ملی کرونا به تعطیلی رفت.

شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و در طول سه هفته کاری با اُفت و خیز همراه بود.

شاخص بازار سرمایه این هفته کار خود را از سطح یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحدی آغاز کرد و در پایان سه روز کاری خود را در کانال یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی به پایان رساند که رشد ۶ هزار واحدی را نسبت به هفته گذشته نشان می‌دهد.

شاخص بورس و اوراق بهادار در روز شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و با رشد بیش از ۵ هزار و ۷۲۷ واحدی به یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی صعود کرد. اما روند فرابورس منفی بود و با اُفت ۲ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۹۸۷ واحدی قرارگرفت.

شاخص بورس در دومین روز کاری هفته ۲۷ تیر ۱۴۰۰ تغییر رویه داد و با ریزش همراه شد و بیش از ۸ هزار و ۳۲۶ واحدی در پله یک میلیون و ۳۰۲ هزار واحدی قرار گرفت، فرابورس نیز با اُفت ۱۴۲ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۸۴۵ واحدی قرارگرفت.

اُفت و خیز شاخص در ۲۸ تیرماه که در این هفته آخرین روز کاری محسوب می‌شد نیز ادامه داشت، اما این بار روند شاخص مثبت بود به طوری که شاخص با رشد ۸ هزار و ۴۲۰ واحدی به پله یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی رسید و عملا شاخص نسبت به روز نخست هفته هیچگونه تغییری نکرد، فرابورس نیز در این روز با رشد ۲۰۳ واحدی در پله ۱۹ هزار و ۴۹ واحدی قرار گرفت.

گفتنی است بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور، تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه شنبه ۲۹ تیرماه تا یکشنبه ۳ مردادماه تعطیل است.


بیشتر بخوانید:

رشد ۸ هزار واحدی شاخص کل

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
موج تورمی پیش روی اقتصاد ایران
کارشناس بازارهای مالی در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد؛

موج تورمی پیش روی اقتصاد ایران

قطع برق عامل گرانی سیمان
معاون عملیات و نظارت بورس کالای ایران مطرح کرد

قطع برق عامل گرانی سیمان

بورس ۶ روز تعطیل شد
نایب رییس سازمان بورس و اوراق بهادار:

بورس ۶ روز تعطیل شد

ارسال نظر