بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
نام غدیر و آرمون بورس، برای ۵ شرکت سیمانی بی‌فایده بود؛

بازاری پُر از خالی برای سیمانی‌های غدیر

بازاری پُر از خالی برای سیمانی‌های غدیر
مجموع عرضه‌های ۵ شرکت سیمان‌ساز زیرمجموعه غدیر از لحاظ وزنی، حجمی قابل قبولی را داشت اما؛ از لحاظ فروش حتی کارگزار آن‌ها یعنی آرمون بورس هم نتوانست کاری برای این شرکت انجام دهد.
کد خبر : ۲۴۴۵۲۳

بازاری پُر از خالی برای سیمانی‌های غدیر

به گزارش گروه کالایی بورس‌نیوز، جدیدترین مهمان بورس کالا، سیمانی‌های هلدینگ غدیر بوده که گویا این هفته، شرکت‌های زیرمجموعه آن نتوانستند عملکرد موفقی را به ثبت برسانند و مشتریان، عرضه‌ها را ندیده پس فرستادند.

مجموع عرضه‌های ۵ شرکت سیمان‌ساز زیرمجموعه غدیر از لحاظ وزنی، حجمی قابل قبولی را داشت اما؛ از لحاظ فروش حتی کارگزار آن‌ها یعنی آرمون بورس هم نتوانست کاری برای این شرکت انجام دهد و این شرکت‌ها دست‌خالی بورس‌کالا را ترک کردند تا شانس خود را برای هفته‌های بعد، امتحان کنند.

بازاری پُر از خالی برای سیمانی‌های غدیر

سیمان کردستان

این سیمان‌فروش، با حجم عرضه ۵۵۰۰ تنی و با دو محصول «سیمان تیپ ۲» و «سیمان تیپ ۴۲۵-۱» وارد عرصه معاملات رینگ نقره‌ای بورس کالا گذاشت که بدون مشتری آن، بازار را کاملا خالی کرده بود.

سیمان دشتستان

دیگر سیمان فروش غدیر یعنی سیمان دشتستان نیز با «سیمان تیپ ۲» در پی بازاریابی و فروش آمده بود اما؛ برای ۵ هزارتن از این نوع سیمان، مشتری پیش‌قدم نشد.

سیمان سپاهان

سیمان سپاهان نیز شاید باآنکه در هفته گذشته آماری از آن وجود نداشت، این تصور را ایجاد کرده بود که در آخرین هفته تیرماه کاری کند کارستان و باعرضه‌ای ۱۵ هزارتنی برای رکوردشکنی آمده بود که مشتریان با این شرکت همراهی نکردند.

سیمان‌سفیدشرق

این شرکت سیمانی نیز در ۵ نوبت برای فروش سیمان‌سفید خود اقدام کرد و درمجموع با ۲ هزار و ۳۰۰ تن سیمان وارد تالار نقره‌ای شده بود و هر چه با اعداد و نرخ‌ها بازی شد، مشتری گام برای ثبت معامله برنداشت.

سیمان شرق

در پایان نیز باید اشاره داشت که سیمان شرق نیز با «سیمان تیپ ۲» و «سیمان تیپ ۵» و حجم عرضه‌ای ۳ هزارتنی وارد عرضه معاملات بورس کالا گذاشت که در نهایت، مشتریان به دنبال معامله با دیگر شرکت‌ها رفتند و سر این سیمان ساز نیز بی‌کلاه ماند.


  • بیشتر بخوانید:

حضور پرقدرت هلدینگ سیمان غدیر در نخستین عرضه

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
وقتی از کارگزاری معروف هم برای سیمانی‌ها آبی گرم نشد؛

تفنگ‌داران سیمانی شستا بدون مشتری ماندند!

ستران و فروشی دلچسب میلیاردی
وزن کیسه‌های سیمان‌فروش تهرانی اندازه‌گیری شد؛

ستران و فروشی دلچسب میلیاردی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
سلام، در بورس کالا، کارگزار فروشنده نمیتواند همزمان کارگزار خریدار هم باشد...