بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
انتظار بالایی که از این پتروشیمی وجود دارد؛

پتروشیمی کارون مرز ۲۱ میلیاردتومان درآمد را رد کرد

پتروشیمی کارون مرز ۲۱ میلیاردتومان درآمد را رد کرد
این پتروشیمی در مجموع ۶۴۴ تن عرضه را برای مشتریان خود تدارک دیده اما؛ در نهایت ۴۰۴ تن از عرضه‌ها در رینگ معاملات بازار نقره‌ای معامله شد و ارزش نقدی برابر با ۲۱ میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان را بدست آورد.
کد خبر : ۲۴۴۵۲۹

پتروشیمی کارون مرز ۲۱ میلیاردتومان درآمد را رد کرد

به گزارش گروه کالایی بورس‌نیوز، پتروشیمی کارون در هفته منتهی به آخر تیرماه با دو محصول «متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات» و «اسیدنیتریک» گام به عرصه معاملات بورس‌کالا گذاشت.

این پتروشیمی ۶۴۴ تن عرضه را برای مشتریان خود تدارک دیده بود اما؛ مشتریان با حجم سفارش ۴۴۲ تنی به استقبال این پتروشیمی آمدند و در نهایت ۴۰۴ تن از مجموع عرضه‌ها در رینگ معاملات بازار نقره‌ای معامله شد.

ارزش نقدی این معاملات ۲۱ میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان شد.

با نگاهی به پرحجم‌ترین و البته با ارزش‌ترین کالای این پتروشیمی می‌توان همانند جدول زیر به گرید‌های مختلف «متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات» اشاره داشت.

حجم عرضه ۴۸۴ تنی این کالای پتروشیمی شاید این تصور را برای اهالی بازار متصور ساخته بود که پاسخ مثبت مشتریان پشت درب این کارخانه بنشیند اما؛ تقاضایی که از سوی مشتریان به ثبت رسید، ۴۰۲ تن بوده و در نهایت نیز ۳۶۴ تن از این سفارش‌ها با پاسخ مثبت به معامله نهایی ختم شد.

حجم معامله این کالا و ارزش نقدی آن بالغ‌بر ۲۱ میلیارد و ۷۶ میلیون تومان شد.

پتروشیمی کارون مرز ۲۱ میلیاردتومان درآمد را رد کرد

لازم به ذکر است که اسید نیتریک با حجم ۱۶۰ تنی گام در رینگ معاملات گذاشته بود که نهایتا ۴۰ تن به ارزش نقدی، ۴۱ میلیون و ۵۷۲ هزارتومان بدست آورد.


  • بیشتر بخوانید:

۴ضلعی پتروشیمی‌های آروماتیکی/ آرامکو بزرگ‌ترین تهدید ایران

اشتراک گذاری :
ارسال نظر