بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
صنایع کاغذسازی کاوه در تیرماه ۴.۴۹ درصد کاهش درآمد داشت؛

روند نزولی درآمد "چکاوه" در ۳ ماهه اخیر

روند نزولی درآمد
فروش محصولات چکاوه در تیرماه سال جاری برابر با ۱.۷۹۷ تن گزارش‌شده که نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۷ درصد افزایش پیداکرده، بیشترین مقدار فروش در اختیار «فلوتینگ ۱۳۰ گرمی» با ۱.۳۰۱ تن بوده است.
کد خبر : ۲۴۴۵۵۱

صنایع کاغذسازی کاوه+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع کاغذسازی کاوه در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری، مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره خود را بالغ‌بر ۲۲۱ میلیارد ریال شناسایی کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه نیز مجموع درآمد‌های حاصل‌شده این شرکت کاغذ ساز برابر با ۸۷۲ میلیارد ریال بوده، تمامی درآمد‌های به ثبت رسیده این شرکت از فروش محصول در بازار داخلی به‌دست‌آمده و همچنین مقدار سرمایه ثبت‌شده این شرکت بالغ‌بر ۲۵۰ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

عملکرد ماهانه چکاوه+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده صنایع کاغذسازی کاوه

روند کسب درآمد چکاوه+بورس نیوز

بر پایه اساس گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد‌های عملیاتی چکاوه در تیرماه سال ۱۴۰۰ در مقایسه با ماه گذشته با کاهش ۴.۴۹ درصدی مواجه بوده و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۰۶ درصد رشد را به همراه داشته، همچنین درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه به‌دست‌آمده نسبت به سال گذشته ۸۴ درصد افزایش پیداکرده است.

بیشترین درآمدی که طی این ماه حاصل‌شده از محل فروش محصول «فلوتینگ ۱۳۰ گرمی» با ۱۶۵.۶۷۶ میلیون ریال بوده و محصول دیگری که توسط این شرکت به فروش رسیده «کاغذ قهوه‌ای» با ۵۵.۳۸۶ میلیون ریال بوده است.

فروش محصولات چکاوه در تیرماه سال جاری برابر با ۱.۷۹۷ تن گزارش‌شده که نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۷ درصد افزایش پیداکرده، بیشترین مقدار فروش در اختیار «فلوتینگ ۱۳۰ گرمی» با ۱.۳۰۱ تن بوده که نرخ فروش این محصول ۱۲۷.۳۴۵.۱۱۹ ریال به ثبت رسیده که در مقایسه با ماه گذشته ۱۱ درصد کاهش پیداکرده است.


  • بیشتر بخوانید:

کاهش بیش از ۱۴۱ میلیارد ریالی درآمد‌ها در "چکاوه"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
وقتی این کاغذساز از پیشرفت‌های خود گفت؛

درآمد "چکاوه" ۴۲ درصد افزایش یافت

نگاهی اجمالی به عملکرد این کاغذساز در شهریور ماه؛

لزوم بازنگری در قوانین گره معاملاتی "چکاوه "

فروش ۱۵.۶۵۵ تن کاغذ در ۶ ماهه دوم سال پیش‌بینی شد؛

سود ۱۲۵ ریالی هر سهم "چکاوه"

کاهش بیش از ۱۴۱ میلیارد ریالی درآمد‌ها در
داستان تکراری سود‌های ناچیز و صف فروش‌های سنگین؛

کاهش بیش از ۱۴۱ میلیارد ریالی درآمد‌ها در "چکاوه"

ارسال نظر