بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
یک فرد ناشناس از داخل آمازون گفت که این شرکت قصد دارد پرداخت از طریق ارز‌های دیجیتال را راه‌اندازی کند و قرار است این امر با بیت کوین آغاز شود.
کد خبر : ۲۴۴۶۹۲

بیت کوین + بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، گفته می‌شود که یک منبع ناشناس در آمازون به روزنامه تجاری لندن City A.M گفته است که غول تجارت الکترونیکی در نظر دارد پرداخت با بیت کوین را تا پایان سال ۲۰۲۱ بپذیرد و احتمالاً زمینه برای پذیرفتن طیف گستره‌تری از ارز‌های دیجیتال فراهم می‌شود.

این منبع طبق گزارشی که روز یکشنبه منتشر شد به City AM گفت که این کار فقط راه‌اندازی یک مسیر پرداخت با ارز دیجیتال در آینده نیست، بلکه بخش مهم و کامل از روشی که آمازون در آینده می‌خواهد کار کند و به طور کامل مورد بحث قرار گرفته است.



وی اظهار داشت: در حالی که بیت کوین نخستین گام در ورود ارز‌های دیجیتال در آمازون است، اما مدیران این شرکت مشتاق‌اند سایر ارز‌های دیجیتال را نیز در آینده اضافه کنند.

وی با اشاره به جف بزوس، افزود: این دستورالعمل از بالا آمده و کل این پروژه تقریباً آماده اجرا است.

وی گفت که علاوه بر پذیرش پرداخت‌های بیت کوین، آمازون در حال ایجاد ارز دیجیتال خاص خودش است که احتمالاً در اوایل سال ۲۰۲۲ آماده می‌شود.

هفته گذشته پس از انتشار پست جدید استخدام سرپرست ارز دیجیتال و بلاکچین در صفحه شغلی این شرکت، اخبار مربوط به ورود آمازون به بازار ارز‌های دیجیتال شدت گرفته است. 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر