بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

بورس در انتظار شکل گیری روند

بورس در انتظار شکل گیری روند
کارشناس بازار سرمایه گفت: هنوز روند بازار شکل نگرفته و باید فعلا منتظر شکل گیری باشیم و این موضوع نیز به شفاف شدن بیشتر شرایط اقتصادی بر می‌گردد.
کد خبر : ۲۴۴۷۲۶

بورس در انتظار شکل گیری روند

علی یوسفیان در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: در چند هفته اخیر بازار با رشد یک تا دو درصدی در هر هفته مواجه بوده است و این روند طی این هفته نیز ادامه خواهد داشت.

کارشناس بازار سرمایه افزود: بازار در حال حرکت و رسیدن به یک رشد پایدار یک تا دو درصدی در هفته است و تصور نمی‌شود این روند در شرایط فعلی متوقف شود.

وی گفت: برخی معتقد به مقاومت شاخص در یک‌میلیون و ۳۱۰ هزار واحد بودند، اما شاهد بودیم که بازار به‌آرامی از آن عبور کرد و به نظر نمی‌رسد مقاومت جدی روبه روی بازار بایستد.

یوسفیان بابیان اینکه پول با حجم زیاد در بازار وجود ندارد، بیان کرد: در شرایط فعلی گروه پیش رو در بازار وجود ندارد و پول به‌صورت دوره‌ای در حال گردش در گروه‌های مختلف است و به همین دلیل نمی‌توان گروه خاصی را پیش رو عنوان کرد.

کارشناس بازار سرمایه هنوز بازار به شرایطی نرسیده که بتوان بر روی یک سهم یا گروه خاصی برنامه‌ریزی کرد، گفت: به نظر می‌رسد به‌آرامی نقدینگی در حال وارد شدن به بازار است، اما هنوز سرعتی در این ورود دیده نمی‌شود.

وی با اشاره به تغییر دولت طی چند روز آینده خاطرنشان کرد: رشد بازار پس از مشخص شدن رئیس‌جمهور منتخب آغاز شد و با جابه‌جایی دولت به نظر نمی‌رسد بورس واکنش منفی به آن داشته باشد و روند صعودی متوقف شود.

یوسفیان تصریح کرد: هنوز روند بازار شکل نگرفته و باید فعلا منتظر شکل‌گیری باشیم و این موضوع نیز به شفاف شدن بیشتر شرایط اقتصادی برمی‌گردد.


بیشتر بخوانید:

مردادماه و شروعی تازه برای بورس

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تابلوی بورس؛ ترس، اطمینان و امید
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

تابلوی بورس؛ ترس، اطمینان و امید

مراحل اعطای مجوزها در بازار سرمایه آسان می شود
مدیر نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار:

مراحل اعطای مجوزها در بازار سرمایه آسان می شود

جذاب ها و غیر جذاب های بورس
در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید شد:

جذاب ها و غیر جذاب های بورس

سلاطین سیمان کشور رونمایی شدند
از سوی رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان؛

سلاطین سیمان کشور رونمایی شدند

ارسال نظر