بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنجان تصریح کرد:

اجرای طرح ملی واکسیناسیون در لنجان با کمک فولاد مبارکه

اجرای طرح ملی واکسیناسیون در لنجان با کمک فولاد مبارکه
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنجان گفت: به دنبال اجرای طرح ملی واکسیناسیون در سطح کشور، شهرستان لنجان ۲ مرکز تجمیع واکسیناسیون را مورد بهره‌برداری قرار داد.
کد خبر : ۲۴۴۷۴۴

فولاد مبارکه اصفهان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، علی وحدتی، مدیر شبکه بهداشت و درمان لنجان اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و بنا بر درخواست مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان و با موافقت مدیرعامل مجتمع فولاد سبا و حمایت مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، در آماده‌سازی و تجهیز مراکز واکسیناسیون شهرستان لنجان نقش قابل‌توجهی داشته است.


بیشتر بخوانید: انتقال ۱۰۰۰ کیلومتری نفت کشور محقق شد


وی افزود: با کمک مجتمع فولاد سبا و فولاد مبارکه فضای بسیار مناسب فیزیکی برای ارائه خدمات واکسیناسیون به وجود آمد. تجهیزات و امکانات غرفه بندی انجام و هزینه قابل‌توجهی توسط فولاد مبارکه صرف اجرایی کردن طرح ملی واکسیناسیون در سطح شهر زرین‌شهر شد.

وحدتی تصریح کرد: این کمک موجب شد طرح واکسیناسیون در فضایی بسیار مناسب و بدون ازدحام جمعیت و در رفاه کامل برای شهروندان اجرایی شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان لنجان ضمن قدردانی از کمک‌های مجتمع فولاد سبا و فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شاه‌کلید حل بحران کرونا واکسیناسیون است، امیدواریم با امکاناتی که فراهم شده با سرعت و دقت بیشتری برنامه ملی واکسیناسیون را در شهرستان به پیش ببریم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر