بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
ادغام کامل شبکه اصلی پالی‌گان در پلتفرم بایننس
صرافی رمزارزی بایننس (Binance) با انتشار بیانیه‌ای از ادغام کامل شبکه اصلی پالی‌گان (MATIC) در پلتفرم خود خبر داد.
کد خبر : ۲۴۴۹۲۶

پلتفرم بایننس+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، به این ترتیب، کاربران بایننس از این پس می‌توانند توکن‌های پالی‌گان را از طریق حساب‌های بایننس خود واریز و برداشت کنند. علاوه بر این، امکان استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) مانند سوشی سواپ (Sushiswap)، بالانسر (Balancer)، آوه (Aave) و ... نیز برای کاربران این صرافی فراهم شده است.

در واقع، هدف از این ادغام این بوده که معامله‌گران بتوانند به صورت کارآمد، با هزینه پایین و بدون استفاده از رابط‌های موجود پالی‌گان، از برنامه‌های غیرمتمرکز مذکور استفاده کنند.



در حالی که در این بیانیه به طور خاص بر روی توکن MATIC اصلی تمرکز شده، بایننس همچنین قصد دارد از توکن پالی‌گان مبتنی بر استاندارد‌های دیگر، مانند ERC۲۰، BEP۲ و BEP۲۰ نیز پشتیبانی کند. از سوی دیگر، این راه‌حل مقیاس‌پذیری توسط سرویس‌های مختلف اتریوم محور مانند متامسک (Metamask) و اینفورا (Infura) نیز پشتیبانی می‌شود.

بایننس، جدیدترین پلتفرمی است که شبکه اصلی پالی‌گان با آن ادغام شده است. این شبکه پیش از این با پلتفرم‌های دیگری همچون هوبی (Huobi)، کوین بیس (Coinbase)، اوکی‌اکس (OKEx) و تراست والت (Trust Wallet) نیز برای این منظور همکاری کرده بود.

این ادغام در حالی صورت گرفته که کاربران برنامه‌های غیرمتمرکز در انتظار به‌روزرسانی اتریوم ۲.۰ هستند تا به این ترتیب، بسیاری از مشکلات مقیاس‌پذیری شبکه اتریوم حل شود. با این حال، به نظر می‌رسد که پالی‌گان در حال حاضر می‌تواند این خلأ را پر کند. این شبکه به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برای تمام برنامه‌های غیرمتمرکز خود زنجیره‌های جانبی منحصر به فردی را بسازند. این امر می‌تواند شرایط لازم را برای رشد و پذیرش انبوه آن‌ها فراهم کند.

همان‌طور که اخیرا گزارش شد، راه‌حل مقیاس‌پذیری پالی‌گان قصد دارد با راه‌اندازی دو استودیوی جدید برای بازی‌های غیرمتمرکز و توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT)، فعالیت‌های خود را در این دو بخش اصلی از صنعت بلاکچین نیز گسترش دهد.

از سوی دیگر، این روز‌ها وضعیت بایننس کمی مبهم است. فعالیت بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از لحاظ حجم معاملات، اخیرا در مالزی ممنوع شد. حال، بایننس ۱۴ روز کاری فرصت دارد تا وب‌سایت و برنامه تلفن همراه خود را در مالزی غیرفعال کرده و همچنین، هرگونه تبلیغات رسانه‌ای برای خدمات خود را در این کشور متوقف کند. این خبر بلافاصله پس از اعلام توقف ارائه خدمات معاملات آتی و مشتقه ارز‌های دیجیتال توسط بایننس در کشور‌های اروپایی، منتشر شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر