بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
ترکش های قبل از وداع/سورپرایز بعدی، واردات کارگر از چین
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به ترکش های اخر سمیه قبل از وداع با کرسی ریاست و افزایش قیمتی که در هیاهوی گرانی سیمان، گم شد و....
کد خبر : ۲۴۴۹۸۸

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، زرشک طلایی وقیح ترین مدیران را هم باید به بعضی اهالی سمیه داد. رییس بزرگ شان که در آخرین روزهای تکیه بر کرسی ریاست هم دست بردار نیست و تمام زورش را زد شاید به صادرات محصولات معدنی و فولادی، عوارض ببندد و همین آب باریکه ارزی حاصل از صادرات را هم بخشکاند؛ معاون شان هم که یادش رفته هنوز یک پایش در دادگاه است تا جوابگوی خسارت هزاران میلیارد تومانی باشد که بابت دموراژ کشتی های فولاد، به فولادی ها تحمیل کرد! با اعتماد به نفس کامل ژست می گیرد و بورس کالا را مسبب گرانی سیمان جلوه می دهد و سعی می کند طوری وانمود کند که ناجی ملت است! بی نوا حتی انقدر سواد و تخصص ندارد که درک کند در نتیجه مداخله ها و قیمت گذاری های دستوری، صنعت برق را به نابودی کشاندند و حالا که برق نیست، سیمان هم قطره چکانی تولید می شود و گرانی، واکنش طبیعی بازار به کمبود عرضه هاست! فقط مانده ایم این همه سوء مدیریت بعضی ها در چند سال اخیر، از سر نابخردی بود یا دشمنی با ملت؟

 

طرح بعدی، واردات کارگر از چین

بعضی اهالی بهارستان هم انگار از موتوری خرید می کنند! یکی از بزرگواران در حمایت از طرح صیانت فرموده با اجرای طرح صیانت، ۱۰ میلیون شغل ایجاد خواهد شد! می ترسیم با این سرعت اشتغال زایی، طرح بعدی شان، واردات کارگر از چین باشد..

 

افتخار خجالت آور باب همایون 

اما بشنوید از آمار جدید باب همایون! تا حالا هر کسی از راه رسیده، در مورد میزان تامین مالی دولت از بازار سرمایه، رقمی اعلام کرده. حالا امروز رییس باب همایون در اخرین روزهای کاری خود باد به غبغب انداخته و فرموده سال گذشته، ۶۸۰ هزار میلیارد تومان از بازار سرمایه تامین مالی کرده اند! کاش یکی به این بزرگوار می گفت خالی کردن جیب مردم در روز روشن، افتخار ندارند! به مرحمت این تامین مالی تان، تا سال ها بعد مردم این بازار را به چشم سرگردنه می بینند و برای اموات تان، خدا بیامرزی می دهند...

 

یک افزایش قیمت بی صدا اما متبرک

و اما خبر خوب پایانی اینکه در همین روزهایی که به خاطر افزایش قیمت سیمان یقه پاره می کردند؛ بعضی ها هم دلار ۴۲۰۰ تومانی گرفتند و هم بی سر و صدا، ۱۱۰ درصد گران کردند! قیمت داروهای داروخانه ای و بدون نسخه، ۱۱۰ درصد گران شد و دوستان نوید دادند که "این تازه اولشه!" باید ۵ برابر می شد که فعلا به شما رحم کرده ایم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
کاش شما هم یک زیر نویس دایمی در پایین نوشته های روزانه میگذاشتید و مدلول کلمات دایمی طنزهارو که : پاستور ملاصدرا باب همایون سمیه و....... چیست و البته کیست !!!!