بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
افزایش درآمدهایی که کوره‌های ذوب‌آهن را داغ کرد؛

پرچم "ذوب" با تیرآهن عمود شد

پرچم
مقدار فروش محصولات ذوب آهن در تیرماه به مقدار ۱۵۶.۶۹۲ تن گزارش‌شده که ۷۵.۵۵۳ تن در بازار داخلی و ۸۱.۱۳۹ تن دیگر نیز در بازار خارجی به فروش رفته است.
کد خبر : ۲۴۴۹۹۳

ذوب‌آهن اصفهان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ذوب‌آهن اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری میزان درآمد شناسایی‌‎شده طی دوره یک ماهه را برابر با ۲۶.۳۳۹ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه ۱۴۰۰ درمجموع مبلغ ۱۰۲.۱۹۳ میلیارد ریال فروش داشته، میزان درآمد‌های به‌دست‌آمده ذوب‌آهن از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی حاصل‌شده که بیشترین میزان درآمد در بازار خارجی به ثبت رسیده است.

عملکرد ماهانه ذوب+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: سنگ‌تمام "ذوب" و شکستن یخ‌ فروش تیرماه


مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده "ذوب"

روند کسب درآمد ذوب آهن+بورس نیوز

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ذوب‌آهن اصفهان در تیرماه سال جاری با اُفت درآمد ماهانه ۲ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۸۶ درصد رشد را از آن خودکرده، همچنین میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رسانده نیز با افزایش ۱۱۷ درصدی روبه‌رو بوده است.

پرچمروند فروش محصولات ذوب آهن+بورس نیوز

بیشترین میزان درآمد کسب‌شده شرکت ذوب‌آهن اصفهان در تیرماه سال ۱۴۰۰ از محصول «تیر‌آهن» با ۵.۶۶۲ میلیارد ریال با نرخ فروش ۱۳۴.۱۲۸.۱۰۰ ریال در بازار داخلی بوده و همچنین محصول «شمش کالایی» با ۹.۲۰۱ میلیارد ریال بیشترین سهم را در بازار صادراتی به دست آورده که نسبت به ماه گذشته ۵۲ درصد رشد داشته است.

مقدار فروش محصولات ذوب آهن در تیرماه به مقدار ۱۵۶.۶۹۲ تن گزارش‌شده که ۷۵.۵۵۳ تن در بازار داخلی و ۸۱.۱۳۹ تن دیگر نیز در بازار خارجی به فروش رفته و بیشترین میزان فروش طی این دوره یک‌ماهه شمش کالایی با ۷۱.۹۷۰ تن به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تقاضای مشتریان، «ذوب آهن» را سورپرایز کرد
ذوب آهن با ۴ محصول گام به عرصه معاملات بورس کالا گذاشت؛

تقاضای مشتریان، «ذوب آهن» را سورپرایز کرد

سنگ‌تمام
رشد فروشی که سهامداران را خوش‌بین کرد؛

سنگ‌تمام "ذوب" و شکستن یخ‌ فروش تیرماه

۳۶۰ همت ارزش معاملات
بشنوید از ۳سری معاملات سبد‌های محصولات دیگر غول فولادساز؛

۳۶۰ همت ارزش معاملات "ذوب" در بورس‌کالا

ارسال نظر