بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۲۴۴۹۹۵

تهدیدی جدی برای کریپتو در ایالات متحده

دولت ایالات متحده با پیشنهاد لایحه جدیدی قصد دارد بخشی از هزینه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و شبکه برق‌رسانی این کشور را با اعمال مالیات بر بخش ارز‌های دیجیتال تأمین کند؛ موضوعی که می‌تواند کل صنعت کریپتو را تحت تأثیر قرار دهد.

کشف ۸۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کردستان

 مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی، ۸۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در استان کشف و ضبط شده است.

مصرف برق ۴درصدی هرمزگان مربوط به دستگاه های تولید ارز دیجیتال

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت:طبق پیش بینی‌های صورت گرفته حدود چهار درصد مصرف برق استان مربوط به دستگاه های تولید ارز دیجیتال است.

برای انتقال ارز دیجیتال به وارثان برنامه داشته باشید

با توجه به گسترش ارز‌های دیجیتال و ارزش زیاد آنها، یکی از چالش‌هایی که امروزه وجود دارد نحوه به ارث رسیدن ارز‌های دیجیتال است. ارز‌های دیجیتال هم مثل سایر اموال یک فرد می‌تواند بعد از مرگش به وارثان متوفی منتقل شود. اما به دلیل ماهیت متفاوت این دارایی‌ها، انتقال ارز دیجیتال به وارثان ممکن است با چالش روبه‌رو شود.

ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۶۳۰ میلیارد دلار است

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۶۳۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۶.۰۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۱ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر